ScubaKing
Guld
Rätt stor skillnad på skicket dock. Här är en bild på den jag nämnde innan. Personligen skulle jag alla gånger i veckan lägga några tusenlappar till för den nedan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt stor skillnad på skicket dock. Här är en bild på den jag nämnde innan. Personligen skulle jag alla gånger i veckan lägga några tusenlappar till för den nedan..
Fair enough. Men iaf ta det i beaktning, det påverkar ju oavsett värderingenGenerellt sett är det nog svårt att dra av en hel service alt lägga på en hel service på priset.
Fair enough. Men iaf ta det i beaktning, det påverkar ju oavsett värderingen
Behöver akut hjälp med att värdera denna Datejust inför ett eventuellt byte där jag blir den nya ägaren. Tacksam för hjälp! Den är från 79, nyservad 15
Hur är den nyservad om det gjordes för fem år sedan?Behöver akut hjälp med att värdera denna Datejust inför ett eventuellt byte där jag blir den nya ägaren. Tacksam för hjälp! Den är från 79, nyservad 15
Hur är den nyservad om det gjordes för fem år sedan?
Den var nyservad 2015Hur är den nyservad om det gjordes för fem år sedan?
2500-3000, kanske i den övre delen av spannet i och med att den är oanvänd. Den finns att hitta hos AD för 4k (Klockmagasinet).Tjena! Vad är rimligt för en seiko sne541p1, oanvänd. Hittar olika priser beroende på om man köper i sverige eller utomlands
Hej! Undrar vad denna kan tänkas vara värd, 14060m Z serie i bra skick både ur och länk, helservad oktober 2015. Helst med box tags Cert och länkbitar
Tack på förhand
Funderat på en Chronomat 44 ett tag nu. Svart läder och urtavla, se bifogad länk. Dök upp en på Uret men är inte tillräckligt insatt för att veta vad ett rimligt pris för klockan är.
https://www.uret.se/breitling-chronomat-44-svart-lader-o44-mm-p-339212.html
Är lite småsugen på denna klocka. Men aldrig tidigare varit med om en hel klocka som är helt pläterad? Klockan är komplett me cert & box men vad kan den ha för värde?
Hej! Jag undrar vad en sjöö sandström royal capital kapland i bra skick är värd?
Tacksam för svar
mvh Samuel
Hejsan! Har en Sea-Gull M170S som jag tänkte sälja och är osäker på hur mycket jag kan tänkas få för den? Någon som har en prisidé?
Full set med dokumenten jag fick med från säljaren.
Tack på förhand!
Mvh
Hejsan! Har en Sea-Gull M170S som jag tänkte sälja och är osäker på hur mycket jag kan tänkas få för den? Någon som har en prisidé?
Full set med dokumenten jag fick med från säljaren.
Tack på förhand!
Mvh
Länkade du precis till Wish?Verkar ga att fa tag pa nya for runt 1500+moms.
https://www.wish.com/product/sea-gu...5885106147737?hide_login_modal=true&share=web
Sa ska man tro du kan fa halften? Inga stora pengar det ror sig om hursomhelst.
Länkade du precis till Wish?
Länkade du precis till Wish?
Ja det gjorde jag tydligen....Forstar inte vad det roliga ar?
Ja det gjorde jag tydligen....Forstar inte vad det roliga ar?
What he said.Det är en marknadsplats fylld med falskt skit!
Det är en marknadsplats fylld med falskt skit!
Edit: la till bild.
Det känns inte helt omöjligt.Sa Fisk-Mas klockan (jag linkade till) pa Wish ar falsk eller vad??