Hårda budHåller med! Låt oss ta bort hela tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hårda budHåller med! Låt oss ta bort hela tråden
2-3k?Testar här också, om det är någon som vet ungefärligt värde på denna;
Sandoz Submariner auto Day-date. Sliten med mycket patina, men tickar på och håller tid. Har det som syns på bilden.
Har googlat och det är spridda skurar alltså, många som jag hittat har varit bra mycket finare och med annat glas och länk bla.
Tack för svar!
2-2,5 kanske?Om jag provar här inne då? Tissot Seastar Seven Visodate Automatic nyservad i monocoqueboett, någon som har en priside?
Om jag provar här inne då? Tissot Seastar Seven Visodate Automatic nyservad i monocoqueboett, någon som har en priside?
Hej! Finns det något egentligt värde på denna? Den är cirka 12 år gammal, finns ingen box och dagligt använd
Hur skulle ni värdera en Seamaster Diver 300M (213.30.42.40.01.001) årsmodell 2012? Alla originalhandlingar finns.
2500 typ.Vad kan en orörd Seiko Padi Turtle från Augusti 2016 vara värd? fullset och inplastad, köpt i Sverige...
Ok?2500 typ.
Jag skulle nog tänka mig till 3-3,5 med tanke på oanvänd.
Yes, tror kanske 3,5k kan va nåt, känns som den var hajpad till skyarna när det begav sig och jag tänkte en sån NOS vill man ju ha, men menJag skulle nog tänka mig till 3-3,5 med tanke på oanvänd.
Tror dom flesta som köper en, köper för att använda och då kan man acceptera en med lite swirls för 2-2,5.Yes, tror kanske 3,5k kan va nåt, känns som den var hajpad till skyarna när det begav sig och jag tänkte en sån NOS vill man ju ha, men men
Så varför frågade du om du redan hade bestämt dig? Jag tror personligen att 3.5 blir svårt, men vem vet.Yes, tror kanske 3,5k kan va nåt, känns som den var hajpad till skyarna när det begav sig och jag tänkte en sån NOS vill man ju ha, men men
nä, jag ville veta, men för 2-2,5k får den ligga kvar i lådan..Så varför frågade du om du redan hade bestämt dig? Jag tror personligen att 3.5 blir svårt, men vem vet.
nä, jag ville veta, men för 2-2,5k får den ligga kvar i lådan..
Vad kostar då en använd?Tror det är där du landar tyvärr.
Vad kostar då en använd?
Hej,
funderar på att lägga ut dessa skönheter till försäljning då lite nytt har kommit in. Vad skulle ni säga är ett rimligt pris för nedan klockor?
Certina DS Action Diver Powermatic 80, inköpt av mig i december 2018. Fullset med papper, inner- och ytterbox samt extra länkbitar. Finns en del hairlines/swirls som framgår av bilderna, men inga allvarligare skador.
Tissot PRC200 quarts, endast klockan, även denna som jag haft sedan den var ny för ca 12 år sedan(eller däromkring). Servad med bl.a. ny krona för någon månad sedan och sedan dess knappt använd. Tyvärr har lådan med extra länkar kommit bort under åren, men den passar bra på min 19cm handled. Har haft den ett bra tag så den är ju inte i nyskick, men bra skick för sin ålder skulle jag säga.
Båda modellerna säljs ganska frekvent här. Sök på annonser så får du en bild.Försöker igen, någon som har någon uppfattning om vad dessa kan vara värda?
Tack, jag testar det!Båda modellerna säljs ganska frekvent här. Sök på annonser så får du en bild.