Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjena! Vad är ett rimligt pris för denna Rolex DJ 2020 fullset?
Hej! Jag har flyttat ner till Brasilien och "råkade" gå förbi en Rolex official retailer. De hade en Sea Dweller på display, det är första gången jag sett en sportklocka i butik.
Jag har funderat på att åka och titta om den är kvar. Vad skulle vara ett rimligt nypris hemma i Sverige? Kan man säga att det finns visst pris som är billigt och jag verkligen bör köpa?
Den är antagligen snordyr i denna butik då de har hög skatt på importerade saker, men värt att gå och titta iaf.
Så pass?Jag skulle sälja för 42-43,000$ till slutkund.
(Billigare om annan tavla)
Endast Choklad tavlan som drar upp priset.Så pass?
Vad tror du är ett rimligt pris inom Sverige?
Tack för info!Endast Choklad tavlan som drar upp priset.
Jag hade sålt för samma här.
25-30 känns rimligt. Har inte sett så många TT. De billigare likande Zenith har legat kring 25 vad jag har sett och denna TT kan väl ligga i det övre intervallet.Någon som kan hjälpa mig med denna, är priset rimligt? Tycker att det är svårt att veta när det inte finns så mycket att jämföra med. https://klocksnack.se/threads/zenith-el-primero-rainbow-g-s-stoor-söndags-bump.142241/
Okej tack för svar!! Är i valet och kvalet om jag ska slå till eller inte...25-30 känns rimligt. Har inte sett så många TT. De billigare likande Zenith har legat kring 25 vad jag har sett och denna TT kan väl ligga i det övre intervallet.
-Spelar väl iofs ingen roll, men verket heter inte ”Daytona” utan ”El Primero” och ”Daytonaversionen” som satt i Rolex var modifierad med bl.a. lägre frekvens och saknade datumvisning.Okej tack för svar!! Är i valet och kvalet om jag ska slå till eller inte...
Ja det har du helt rätt i-Spelar väl iofs ingen roll, men verket heter inte ”Daytona” utan ”El Primero” och ”Daytonaversionen” som satt i Rolex var modifierad med bl.a. lägre frekvens.
Skulle säga att @SWC är rätt ”spot-on” gick en nyligen via aktion i Sverige med. Hamnade i samma svängar. Finns fullset ute på andra plattformar för ca 200. Sen lite beroende på service-historik osv.
Riktigt fin! Jag har dock ingen susning om värdet, kanske halva nypriset?Hej! Jag ha ren Hamilton Khaki King som får för lite tid på handleden. Från 2018, box finns. Det finns en ding på ena bandhornet (se bild)
Har ni några tankar om pris?
Tack! Håller helt med. Khaki King är 40mm.Riktigt fin! Jag har dock ingen susning om värdet, kanske halva nypriset?
Min son har varit inne på att skaffa just en Hamilton automat.
Är det den modellen man får för 4500kr på uret.se?Tack! Håller helt med. Khaki King är 40mm.
Det är en väldigt bra allroundklocka. Tror din som skulle bli nöjd.
Japp stämmer!Är det den modellen man får för 4500kr på uret.se?