Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej KS och dess samlade expertis. Någon som har ett mellan tummen och pekfingret värde på denna tingest? Har sökt runt lite men få till salu.
det handlar om en breitling jupiter pilot navitimer 3300. Iraqi airforce.
Skicket skulle jag säga är snudd på fantastiskt för dess ålder. Innehar originalbox ytter och inner, ej cert.
Någon som har en aning om värde på denna? Ni får ursäkta bilden, inte jag som tagit den.
Hej
en stilla undran, vad skulle en Aerospace E65062 med patina, nytt batteri och en UTC modul kunna vara värd? Det är med manualer, alla lådor, kvitton osv. Full set?
mvh
J
Säg 150-200000 kanske.Någon som vet ett ungefärligt pris för denna?
Syns inte riktigt på bilden men har för mig att tavlan är i pärlemor också.
Ja den begars det val bra over listpris for. Har kostar den $14800MSRP och beg listar mellan 21,5-25KHej,
Vad är ett rimligt pris att begära för en helt ny och oanvänd Rolex GMT 126711CHNR, dvs root beer? Jag tycker den är svår att värdera. Säljs den över listpris?
Tjena har sökt ett bra tag på Google för å få ett rimligt pris satt på min omega Genève -70tal , Watch only , original länk på men är kort finns eftermarknads bitar som är på satta för att passa min handled . Går efter nån minut på 3-4 dagar kanske . Är i fint skick för sin ålder men givetvis finns det spår av användning . (Enda orsaken till att jag funderar på att sälja är för servicekostnad till min breitling)
Tacksam för all hjälp jag får
Tusen tack för att du tog dej tid att svaraRunt 6000kr skulle jag säga är rimligt om du hittar rätt köpare. Kanske lite mindre med tanke på länken, men där omkring i alla fall.
”Kryllar” av dessa på K&S. Bara kolla vad de senaste gått för och vad de som ligger osålda ligger på så borde du få ett ganska tydligt hum om nuvarande marknadspris.
Pris på en Tudor black bay GMT på läder med Tudors nato, allt i mint condition?
Tycker ändå jag ser mest länk även om det ger en fingervisning såklart.”Kryllar” av dessa på K&S. Bara kolla vad de senaste gått för och vad de som ligger osålda ligger på så borde du få ett ganska tydligt hum om nuvarande marknadspris.
Nån som hr koll på vad en sån här guld Omega kan var värd (inkl box)?
Rimligt pris för en Sky-Dweller 326933 från 2018. Box och äkthetsintyg (inget cert).
Fint bruksskick för en tre år gammal klocka med polerade länkbitar.
Vad skulle ett rimligt marknadspris vara?
Obs. Bild är lånad
Hur vet du att den är från 2018? Det är omöjligt att säga sedan random serienummer infördes.Rimligt pris för en Sky-Dweller 326933 från 2018. Box och äkthetsintyg (inget cert).
Fint bruksskick för en tre år gammal klocka med polerade länkbitar.
Vad skulle ett rimligt marknadspris vara?
Obs. Bild är lånad
Det är den uppgiften jag fick från säljaren och därför får det bli det året jag utgår efter vid denna frågeställning.Hur vet du att den är från 2018? Det är omöjligt att säga sedan random serienummer infördes.
Vad i helvete. Jag som gav bort min mot 500kr till bcfHar en Seiko SNKK47 (svart tavla) i fint skick som samlar damm.
Vad är ett rimligt pris nu för tiden? Chrono24 säger mellan 6200-7200 SEK.
Lånad bild.