Byerly80
Basic
Ja med länk som min gör dom det på andra sidor men svårt att veta, jag får väl testa. Det stora problemet är att det jag vill köpa också verkar dragit iväg32? Kan det stämma? Trodde dom låg över 50?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja med länk som min gör dom det på andra sidor men svårt att veta, jag får väl testa. Det stora problemet är att det jag vill köpa också verkar dragit iväg32? Kan det stämma? Trodde dom låg över 50?
Omöjligt att svara specifikt utan mer info & bilder. Skulle säga från 100.000-300.000 på ovan information.16710, GMT Pepsi, i mycket fint skick - Box/cert? Tankar om värde?
Runt 140 tror jag.BRA!
Skicket bra. Såklart polerad men riktigt fina luggar, inga dings och knappt hairlines.
Fullset? Nej, inte tags, däremot dokumentation, box, cert
Årsmodell? 2005
Service? Faktiskt under RSC-garanti fram till 2023 efter service 21
Polerad? Yes, extremt väl gjort
Stick dial? Rectuangular
3185 eller 3186 urverk? 3185
Testar igen. Har inget verkligt invärde då jag bytte en nästan ny 116234 mot denna rakt av. Är 75 för mycket? 70? 65?Funderar på att sälja min 116233 med champagne tavla utan tillbehör och satsa på en AT istället och bli OWG. Vad är rimligt pris för rollen utan tillbehör och med en länk som passar Max 17.5 handled som bytespris?
Svårt med nya klockor utan tillbehör. Testa 80-85 i pris och gå ner om den inte säljs?Testar igen. Har inget verkligt invärde då jag bytte en nästan ny 116234 mot denna rakt av. Är 75 för mycket? 70? 65?
Tack!Svårt med nya klockor utan tillbehör. Testa 80-85 i pris och gå ner om den inte säljs?
Då hade jag hellre plockat en som är från 2016 hos luxury watches för 133k.Det är rimligt, 2017 och framåt ligger på ca 140k på Chrono24. Men varför vara billigast? Prova med 130k.
Runt 38 låter rimligt, om skicket är medel. TT brukar gå lägre än 16014. Jag minns inte att jag har sett någon bild i tråden? Skicket spelar in en hel del. Opolerad eller överpolerad, vilken tavla, osv.Ja den är med länk, oklar servicehistorik dock men går fint.
Fortfarande svårt att precisera ett exakt pris utan bilder!BRA!
Skicket bra. Såklart polerad men riktigt fina luggar, inga dings och knappt hairlines.
Fullset? Nej, inte tags, däremot dokumentation, box, cert
Årsmodell? 2005
Service? Faktiskt under RSC-garanti fram till 2023 efter service 21
Polerad? Yes, extremt väl gjort
Stick dial? Rectuangular
3185 eller 3186 urverk? 3185
12-13k ?Vad är ett rimligt pris för en:
Breitling A74380
Fullset
Breitling gummiband
Aug 2007
![]()
Den ser fin ut. Skulle uppskatta den till ca 50-55k, som full set.Hej
Har dålig koll, har en datejust 16220 som jag köpte nov 2018 och innan dess var oanvänd. Årsmod tidigt 2000-tal. Låda och originalhandlingar. I behov av en rengöring. ungefär var rör vi oss?
![]()
Tycker att jag var lite snål @Augustahlnas .Den ser fin ut. Skulle uppskatta den till ca 50-55k, som full set.
Tag Heuer Formula 1 ref. CAH 1111.
Enligt uppgift från 2013. Mycket fint skick och går som den ska.
Några tankar om värde?
Tack!
12-13k ?
Vad är rimligt pris för en 116610LN Från 2011 som jag ev får i byte?
Den är nyservad hos AD 2021, ej polerad i mkt fint skick.
Fullset såklart med allt![]()
Om den är utan länk så lägre. Skulle säga 10-11.
Ok tack! Jo det ska vara en liten väntelista, inte som sportklockorna, men några månader, iaf med den blå tavlan som sagt..Blev erbjuden en av Rob E tidigt i somras till rek pris. Enligt Rob E var det en kortare väntelista, min uppskattning är 90k eftersom den har den fantastiska blå urtavlan.