Erkkn
Silver
Om den är utan länk så lägre. Skulle säga 10-11.
Jo, utan länk så du har nog rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om den är utan länk så lägre. Skulle säga 10-11.
Ok tack! Jo det ska vara en liten väntelista, inte som sportklockorna, men några månader, iaf med den blå tavlan som sagt..Blev erbjuden en av Rob E tidigt i somras till rek pris. Enligt Rob E var det en kortare väntelista, min uppskattning är 90k eftersom den har den fantastiska blå urtavlan.
46-48k ungefär med tanke på skicket.Funderar på att sälja min DJ ref.16000 från 1982.
Har svart tavla just nu men vit tavla(original) medföljer.
Finns box o cert(svensksåld)
Fullservad 2020 på Rob E
Vad ka den vara värd?
Skicket är riktigt bra.
70-80k, allt under 70k i fint skick med blå urtavla (full set) är ett fynd. Magisk klocka
Vet du om Nymans fortfarande erbjuder det?Erbjods 10% rabatt direkt pa just denna i hostas hos NymansUr. Listpris ar 76500 inkl moms.
Dock sa tyckte jag tavlan var mer gra an bla nar jag sag den i verkligheten.
Jag kan inte svara pa om alla erbjuds rabatt eller ej,men det ar ju inte svarare an att ga in och fraga vad de kan gora pa priset om du koper dar och da.Vet du om Nymans fortfarande erbjuder det?
Tack för svar. Problemet är att jag bor i Gbg så det blir lite omständligt att åka upp om jag inte är säker på att jag ska köpa klockan. Ska förbi Jarl Sandin här och se om de har en jag kan känna på.Jag kan inte svara pa om alla erbjuds rabatt eller ej,men det ar ju inte svarare an att ga in och fraga vad de kan gora pa priset om du koper dar och da.
Ringa/Maila och fraga om pris upplever jag som direkt oseriost och skulle sjalv aldrig ens svara pa nagon sadan forfragning.
Man hade nar jag erbjods klockan inte en med bla tavla hemma,men fick hem pa ungefar en vecka. Sa det verkade inte vara nagra som helst problem att bestalla.
Oforskamt mycket pengar ar det enkla svaret.Hej,
Rolex Daytona 116508 green dial 2017, full med box,cert och papper etc.
Bra skick, 3.5/5 - scratches är enkelt med tanke på guld... användes ofta 2017-2018 sedan orörd.
Aldrig polerad. Bör den säljas polerad eller lämnas upp till nya ägaren att behandla?
Tacksam för svar, Hur ser du på polering?Oforskamt mycket pengar ar det enkla svaret.
Det svara ar att hitta nagon du kanner dig bekvam att gora affar
Ligger en enda under 100KUSD pa Chrono (begar 96K och ar markerad reserverad) finns i HK.
Inom EU hittar jag en enda....oanvand for 127KUSD.
Luxurywatches i Stockholm hade tva for nagra manader sedan. Om jag minns ratt var priset 645 och 695. Bagge ar nu borta fran hemsidan och det har inte blivit billigare.
Jag skulle sjalv begara 700-750K SEK och se vad du far for respons. Men med vetskapen om att din annons formodligen kommer attrahera ett klientel du kanske inte vill ha att gora med alls
For en enkel och trygg affar anvanda mig av en serios handlare eller auktionsfirma som nar kopare utanfor Sveriges granser/Internationell marknad.
Kanske det blir lite samre betalt men du betalar for bekvamligheten samt exponeringen och koparens trygghet.
MvH
Brukar vara bättre att en eventuell köpare får avgöra det själv, summan är ju ändå löjligt liten i sammanhangetTacksam för svar, Hur ser du på polering?
Oforskamt mycket pengar ar det enkla svaret.
Det svara ar att hitta nagon du kanner dig bekvam att gora affar
Ligger en enda under 100KUSD pa Chrono (begar 96K och ar markerad reserverad) finns i HK.
Inom EU hittar jag en enda....oanvand for 127KUSD.
Luxurywatches i Stockholm hade tva for nagra manader sedan. Om jag minns ratt var priset 645 och 695. Bagge ar nu borta fran hemsidan och det har inte blivit billigare.
Jag skulle sjalv begara 700-750K SEK och se vad du far for respons. Men med vetskapen om att din annons formodligen kommer attrahera ett klientel du kanske inte vill ha att gora med alls
For en enkel och trygg affar anvanda mig av en serios handlare eller auktionsfirma som nar kopare utanfor Sveriges granser/Internationell marknad.
Kanske det blir lite samre betalt men du betalar for bekvamligheten samt exponeringen och koparens trygghet.
MvH
Jag håller med dig helt i allt du skriver. Personligen skulle jag köra via Luxury Watches och låta Tony sköta hela grejen.
Skulle dock vara roligt om han la ut den på Blocket med telefon nummer och rubbet! Snacka om kaos , hela Järva skulle ringa dygnet runt!
Tror den indikationen stämmer ganska bra för tillfälletVad är ett rimligt värde/pris för en Rolex Submariner 116610 LV (Hulk). Fullset, ej polerad och
utplockad från Bergströms 2017.
Tittar man på Chrono24 så varierar det enormt men de flesta ligger på +200k.
100% utan polering.Tacksam för svar, Hur ser du på polering?
Såldes en på forumet för inte allt för länge sedan. Vad slutpriset blev kan man ju bara spekulera kring men annonserat pris borde ge en indikation på maxpris på KS.Rimligt pris för en Tag Heuer Formula 1 Alec Monopoly?
TackarSåldes en på forumet för inte allt för länge sedan. Vad slutpriset blev kan man ju bara spekulera kring men annonserat pris borde ge en indikation på maxpris på KS.
Avslutad - Prisbump2! Tag Heuer formula 1 Alec Monopoly Quartz
Spontanköp från förra månaden som jag insett jag inte kommer använda. Limiterad 41mm klocka som är köpt 2019 hos Eriksson urhandel, är i väldigt bra skick och kommer i fullset. Svår att prissätta, lägsta pris på Chrono24 är 18k. Jag sätter pris/bytesvärde till 15000:- > 14000:- . Är jag ute...klocksnack.se