Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Runt 17k är nog rimligtEn polares omega, saknas en splinter och glaset är lite repigt. Rimligt pris för denna?
Förlåt min okunnighet är det en Mark II?Runt 17k är nog rimligt
Mark II?Förlåt min okunnighet är det en Mark II?
The Force Is Strong With This One.Förlåt min okunnighet är det en Mark II?
Ja du hör ju, tackMark II?
Det är en Seamaster ref. 176.007.
Någon som har koll på dessa? all hjälp är mycket uppskattatHalloj! tänkte kolla vad denna är värd numera. Priserna verkar ha förändrats en del sedan jag köpte den för några år sedan. Cartier Santos Carree med röd tavla och den mindre vanliga länken.
Finns en del märken kring lughål samt repor utmed boett & länk. Det mekaniska urverket funkar bra. Länk något kort och passar upp till max 17.5 cm handled.
//Emanuel
Fler bilder :
Runt 15?Vad kan den här tänkas vara värd. Har inga papper eller låda. Inköpt 2019, men är i helt ok skick.
Ok, då har jag en lite hum. Får se om den kommer ut till försäljning inom kort.Runt 15?
För en naken vit Aquaracer? Låter dyrt.Runt 15?
Närmare 10k.Vad kan den här tänkas vara värd. Har inga papper eller låda. Inköpt 2019, men är i helt ok skick.
Aa kanske, 10k låter dock billigt. Vi kanske kan enas på 12?För en naken vit Aquaracer? Låter dyrt.
Närmare 10k.
Ok, för 10 behåller jag den nog. Återstår att se…..För en naken vit Aquaracer? Låter dyrt.
Närmare 10k.
Testa lägg ut för vad du tycker den är värd! 12-15 låter rymlig enligt mig. Lycka till med försäljningen!Ok, för 10 behåller jag den nog. Återstår att se…..
Mellan 70-75 skulle jag tro.Vad tror ni om en nyservad Explorer 114270 i gott skick med fullset?
Om den är från 2014 eller 2015 så är det en 116234, inte 126234. Så kanske 70-80k. Beror på tavla och skick.Har en fråga gällande en Rolex Datejust i en pågående bouppteckning.
Dels värde men också vad den specifika modellens nummer.
Det är en 36 mm med vitguld Bezel och jubile.
Köpt i Sverige 2014 eller 2015 (har inte papper och kvitto här).
Väldigt sparsamt använd under ett år ungefär då ägaren blev sjuk och inte använde klockan.
Alla papper och låda finns kvar.
Tror det är en sån här
Tack!Om den är från 2014 eller 2015 så är det en 116234, inte 126234. Så kanske 70-80k. Beror på tavla och skick.
Begärt pris på Chrono24 är inte samma vad de säljs förTack!
Den ser ut precis som denna och är i minst samma fina skick...
Köp Rolex Datejust 36 på Chrono24
Upptäck Rolex Datejust 36-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesswww.chrono24.se
Många lägger ut denna för ca 150 k men räkna med att den blir svårsåld till det priset. Att kolla på C24 och dra av 10 000 kr verkar vara tillvägagångssättet som används. Men dessa annonser blir ofta utskrattade.Tja! Har lite dålig koll på värdet av min Rolex 116610LN från 2019. Spår av användning finns självklart, fullset.
Så mycket har jag koll på...Begärt pris på Chrono24 är inte samma vad de säljs för