Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Avslutad - Rolex 126622 PB2
126622 Rhodium uttagen i november 2021 Använd nästan dagligen sen dess så märken finns. Försökt ta osmickrande bilder men önskas fler bilder så fixar jag de. Byte? Testa mig Rolex eller Tudor är mest av intresse Max 40mm och fullset Helst f2f i småland med folk som har goda referenser. PB...klocksnack.se
Säkert nån krona billigare i dag än då.
Spännande utveckling. Kul att många referens kommer ner på jordenDen rörde ju inte alls på sig så säkert rätt många kronor
Det gillar vi!Både ym och exp2 har ju inte varit så populära så de backar ju snabbt då
Gick nyligen att köpa för under 50k hos Krons(25%rea) så skulle säga att det är att ta i.Går försiktigt i tankarna att sälja min svarta Omega SMP 300M på länk för att försöka få tag i en Rolex Explorer II 16570. Funderar på vad som kan vara ett rimligt pris att sälja för. Säkert en fråga som lyfts otaliga gånger i den här tråden ställer den ändå igen! Köpte Omegan ny i december 2021, säljer full set förstås med kvitto och hela köret. Skicket är i princip 100% nyskick. Minimala hairlines på spännet. Är 54 000 att ta i? Nya går ju för omkring 65 000 idag.
Sök på referensen på K&S så får du en bra uppfattning. Men 54 låter väldigt dyrt. Ny får man för runt 55k.Går försiktigt i tankarna att sälja min svarta Omega SMP 300M på länk för att försöka få tag i en Rolex Explorer II 16570. Funderar på vad som kan vara ett rimligt pris att sälja för. Säkert en fråga som lyfts otaliga gånger i den här tråden ställer den ändå igen! Köpte Omegan ny i december 2021, säljer full set förstås med kvitto och hela köret. Skicket är i princip 100% nyskick. Minimala hairlines på spännet. Är 54 000 att ta i? Nya går ju för omkring 65 000 idag.
Vad är ett rimligt pris för en Oris Aquis 43,5 från 2020? Gott skick och inkl gummi
Då kan du göra arbitrage genom att köpa en på blocket fullset för 12 och sälja på KS för 14-15 =)Med tanke på att du har både gummi och länk så skulle jag starta på 14-15.
Om det är orginalgummit?
Då kan du göra arbitrage genom att köpa en på blocket fullset för 12 och sälja på KS för 14-15 =)
Jag tror att det kan ta tid att försöka sälja den för 14-15, det är nog lättare för 12.
Du har säkert rätt ja han lär ju vinna på att sälja armbandet separat.
.Gick nyligen att köpa för under 50k hos Krons(25%rea) så skulle säga att det är att ta i.
.Sök på referensen på K&S så får du en bra uppfattning. Men 54 låter väldigt dyrt. Ny får man för runt 55k.
Eller under 50k hos Krons nu i Januari.
65k är listpris inget annat.
Då hade alltså en ny kostat mig runt 43KFår kika där framöver. Jag får tänka om! Tack för svar.
"Samma modell". Är det samma referensnummer, 179174?Hej!
Försöker hjälpa en släkting med en Rolex Datejust från ett dödsbo. De hade fått ett förslag på runt ~25 tkr från ett känt auktionshus.
Det är en 26 mm med diamant tavla, box och papper. Dock saknas länk samt att det är nagg i glas och en ding på sidan. Nu har jag tyvärr ingen bra bild men det är samma modell nedan som säljs på ch24 för 80 tkr nedan, inser att priset troligtvis inte alls ligger där men kan man ändå anta att den bör vara värd mer än 25 tkr?
Rolex Lady-Datejust 179174 | Chrono24.co.uk
Find the best prices for Rolex 179174 on Chrono24.co.uk. Compare watches & purchase securely.www.chrono24.co.uk
Ja och även samma urtavla."Samma modell". Är det samma referensnummer, 179174?
Det beror väldigt mkt på vilken klocka det är.Uppskattat värde 192 496 kr – 212 486 kr
Hur mycket kan man lita på Chrono24 värdering? En klocka som dom uppskattar till 202k vad kan man få för en sån i verkligheten? Som är i toppskick och box och alla handlingar.