Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
25000 kanske.Gokväll folket
Watch only, Seamaster 2265.80.00 1998. Fint skick för sin ålder! Vad hade ni på ett ungefär värderat den till?
Tack!7-8’ ca
Tusen tack var lite mer än vad jag hade förväntat mig25000 kanske.
Gokväll folket
Watch only, Seamaster 2265.80.00 1998. Fint skick för sin ålder! Vad hade ni på ett ungefär värderat den till?
25000 kanske.
Oj 25 är nog på tok för mycket att förvänta sig, tror snarare att 17-18k för en watch only är rimligtTusen tack var lite mer än vad jag hade förväntat mig
Ok. Det kanske kan stämma.Oj 25 är nog på tok för mycket att förvänta sig, tror snarare att 17-18k för en watch only är rimligt
Jag själv sålde en fullset för 18k rätt nyligen.
Som många redan skrivit - 18 känns som ett rimligt pris. Skicket ser väldigt fint ut!Gokväll folket
Nu är jag inte alls duktig på vintage,men skicket får mig att tappa Hakan.5517 för endast 3.3-mille, känns som en rimlig värdeökning
Denna skulle tom få mig att bli en OWG
Tavlan, visarna och insert är fint, caset har "tyvärr" blivit polerat vid service.Nu är jag inte alls duktig på vintage,men skicket får mig att tappa Hakan.
Den måste väl ha legat I en byrålåda hela livet för att kunna se ut sådär.
Står det I annonstexten [som inte visas här på KS?】Tavlan, visarna och insert är fint, caset har "tyvärr" blivit polerat vid service.
Står det I annonstexten [som inte visas här på KS?】
För jag tycker ju boetten ser så skarp ut.
Möjligtvis lite rundad på vänster övre bandhorn?
Men som sagt.
Jag är inte rätt gubbe att bedöma vintage
Nu är jag inte alls duktig på vintage,men skicket får mig att tappa Hakan.
Den måste väl ha legat I en byrålåda hela livet för att kunna se ut sådär.
Tavlan, visarna och insert är fint, caset har "tyvärr" blivit polerat vid service.
Har du kvar din 116613lb?Min tråd blev raderad och naturligtvis även inlägget i tråden. Så jag får försöka återskapa den här.
Funderar på om jag ska byta min Rolex 116613LB mot en 116610LV. Vad tror ni är en resonlig mellanskillnad? Min 116613LB är en 2013 och flat dial, smurf/platt/matt kärt barn har många namn, servad för 2 år sedan hos AD och full set.
Har fåt 22k för min av en grey dealer…Vad vore ett rimligt pris på denna Omega Seamaster Quartz 41 mm från 2010? Tyvärr en klocka som av nån anledning blivit liggandes i en låda och nästan aldrig använts. Skicket därefter.
Ok - tack för återkoppling!Har fåt 22k för min av en grey dealer…
Japp självklart!Har du kvar din 116613lb?
Jag har en väldigt snarlik Omega från förra seklets början och fick den värderad till ca 1500 kr av ett auktionshus för ca 10 år sedan. Vet dock inte om värdeutveckling efter det? Hoppas inte på för mycket bara..Victor Import - Omega fickur från 1916. Värde?