Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolex Datejust ref: 126300.
År: 2017
Rhodium tavla + Jubileé länk (samma som prof bild)
Alldeles just servad
Skick 4/5 (små hairlines, bra skick på länk)
Fullset
Prisidé? Sugen på att skicka denna pärla till nån som bär den mera!
Jag har ingen aning , knappt använt klockan sen jag köpt den . Inte äns lagt märke t att de där är något äns
Runt listpris.Rolex Datejust ref: 126300.
År: 2017
Rhodium tavla + Jubileé länk (samma som prof bild)
Alldeles just servad
Skick 4/5 (små hairlines, bra skick på länk)
Fullset
Prisidé? Sugen på att skicka denna pärla till nån som bär den mera!
Så då är denna boett inte så mycket polerad alltså? Jag gillar tavlan med minute marker @Daydate1803Det kallas webbing finns på de ålder modellerna av DD och datejust i 18k och platina
Bra att kolla på om man vill se hur hårt polerad en äldre DD eller datejust är
Den va 3 år sen de servades , om jag minns rätt så inget polerades.Så då är denna boett inte så mycket polerad alltså? Jag gillar tavlan med minute marker @Daydate1803
Ca 90 tkr skulle jag sägaVa är rimligt pris för datejust 36mm 2013 fullset servad 2023
Det såldes en 7910.31.01 på KS tidigare i år.Hej! Jag undrar om någon vänlig själ kan ge ett förslag på värde för denna: Omega De Ville Jubilee, 2005. Helt oanvänd och i nyskick.
Kronan väldigt svag nu också.. Allt dyrt när man kollar chrono24Tack för svar! Jo, jag har sett priser mellan 5-11k i Sverige, men har även sett priser runt 10-20k på utländska siter, så man blir ju lite förvirrad. Men som du säger, skick och rätt köpare...
ref?Uppskattat värde?
Servad 2022 på bergsström i Malmö
Ser ut som en 16233a.
Jag har inget direkt att tillföra men den där "telemetre" skalan, alltså huvud dragen på tavlan hittar man i Tissots, Heuers och Doxas sortiment bla.Tjabba! Har nyligen fått tag på denna klockan som mäter 32mm. Hittar ingen text på varken tavla eller verk.
Någon som sitter på lite info om den och ev värde?
Uppskattat värde?
Jag tänkte 50+, kanske 55, men orkade inte skriva något då jag tänkte att ägaren säkert förväntar sig 65.Ligger ju 2 st rätt trötta 16013 på panten för 32 - 33k plus provision så denna 16233 med service och svart tavla borde utan problem landa närmre 50k
Jag tänkte 50+, kanske 55, men orkade inte skriva något då jag tänkte att ägaren säkert förväntar sig 65.
Sjukt sent svar så vet inte om du fått tag i en men förmodligen inte så mycket med tanke på kronans usla värde. List i SE jämfört med list i Euro är redan mycket lägre. Får du 10% ska du nog vara glad Sen kan det såklart vara så att det finns någon som vill bli av med en hyllvärmare... Uppdatera gärna!Vad är en rimlig rabatt för en Tudor Black Bay Chrono panda hos en AD utan historik? 10%? 20%?
Jag har skickat en förfrågan till Krons. Får se vad de säger. Men om inte det är lågtryck i butiken så lär jag väl inte få något bättre pris. Återkommer.Sjukt sent svar så vet inte om du fått tag i en men förmodligen inte så mycket med tanke på kronans usla värde. List i SE jämfört med list i Euro är redan mycket lägre. Får du 10% ska du nog vara glad Sen kan det såklart vara så att det finns någon som vill bli av med en hyllvärmare... Uppdatera gärna!
?Uppskattat värde?
Tack lägga ut här eller blocket?Jag tänkte 50+, kanske 55, men orkade inte skriva något då jag tänkte att ägaren säkert förväntar sig 65.