Fulpolerad guldklocka är ju sådär.Vad tror ni om denna? Bara 10 % i provision
Hebergs
Herrarmbandsur Rolex, Oyster Perpetual Date-Date, 18K - Hebergs Auktioner
hebergsauktioner.se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fulpolerad guldklocka är ju sådär.Vad tror ni om denna? Bara 10 % i provision
Hebergs
hebergsauktioner.se
Beror ju helt på vad slutpriset blir.Vad tror ni om denna? Bara 10 % i provision
Hebergs
hebergsauktioner.se
Imponerande! Du har alltså landat i att 39 är den optimala storleken?Kan jag faktiskt förstå. Är inne på min tredje 39:a sedan 2017 och total tid utan den är väl under ett år. Vill inte kalla det hatkärlek men min relation till den är lite speciell.
Fulpolerad guldklocka är ju sådär.
Vad tror ni om denna? Bara 10 % i provision
Hebergs
hebergsauktioner.se
Nog har någon gått på lite hårt med Cape Cod-trasa därFulpolerad guldklocka är ju sådär.
Javisst, men priserna kan ju vara ett riktmärke för en mer vettig värdering!Men på den japanska marknaden tillkommer frakt och moms för en svensk köpare....
Självklart!Javisst, men priserna kan ju vara ett riktmärke för en mer vettig värdering!
Absolut INTE. Jag brukar dra bort 20% på priset från C24 för att få ett rimligt pris i Sverige. Mtp att den svenska valutan har sjunkit som en sten de senaste åren har klockpriserna inte hängt med i Sverige. Det betyder att svensken har blivit fattigare. För det första lägger C24 på x% på tjänsten de tillhandahåller, sedan betalar man ju även för säkerheten och utbudet. Jag hade enbart köpt från C24 om det var en alldeles speciellt sällsynt modell, absolut inte någon dussinvara som man kan hitta överallt i Sverige lokalt, till och med.En fråga. Listpriserna på Chrono24, hur mycket kan man lita på dem? Vad säljaren vill ha betalt är ju inte alltid vad hen får. Finns det någon tumregel för hur mycket (i %) mindre klockarna brukar gå för?
Tack så snällt med din hjälp Om jag nu skulle sälja den vart vänder man sig då tro?3`-5` verkar det som. Inte i närheten av affektionsvärdet m a o.Search for a wristwatch
You'll find 572,458 luxury watches on Chrono24: watches from watch brands such as Rolex, Omega, Breitling. Buy men's watches, ladies' watches, or sell a used watch.www.chrono24.com
Grym modell! Givet priserna på C24 så tycker jag nog att den är värd strax under 30k, men beror ju såklart på skick och tillbehör. Men max 30k skulle jag säga2503.52.00 Railmaster? Aldrig haft någon liknande omega så lite osäker. 30k?
Med det skicket kanske 40-50k beroende på tillbehörKlockintresset har varit lite i dvala senaste åren.
Ungefär vad ligger värdet på en datejust 1601 från -71 på?
Inga direkta tillbehör så kanske i det nedre spannet då?Med det skicket kanske 40-50k beroende på tillbehör
Ja någonstans där. Kan kanske få lite mer men mellan tummen och pekfingret så någonstans därInga direkta tillbehör så kanske i det nedre spannet då?
Tycker inte du är ute och snurrar, mer marknaden som är avvaktande skulle jag gissa.Är jag ute och snurrar prismässigt på min 16570? Hojta då mer än gärna till. https://klocksnack.se/threads/69k-rolex-explorer-2-16570-polar.180924/#post-4649907
Ser förjävlig utVad tror ni om denna? Bara 10 % i provision
Hebergs
hebergsauktioner.se