• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Izze

Cartier
Hej klockentusiaster!
Jag går i banorna att sälja min Omega Speedmaster reduced från tidigt 00-tal (Fullset och i gott skick) Förstår om det är svårt att uppskatta utifrån denna info, men så där mellan tummen och pekfingret, vad skulle ni sätta för pris?

Mvh / Viktor

Jag håller utkik efter just en speedmaster reduced, och utifrån egna mina erfarenheter de senaste månaderna, verkar priset vara beroende om huruvida klockan genomgått en service eller ej. Om det är så att din klocka inte gjort någon service av Omega, så är det inte omöjligt att den kostnaden hamnar nära 10k.

Börja med utreda denna fråga, och behöver du mer vägledning kan du ta kontakt med mig per PM.
 

Androl

Omega
Hej fått frågan om byte på 16570 Z-serie med graverad rehaut och 3186-verk. Klockan ska vara nyservad, vad skulle ni tro att den är värd mellan tummen och pekfingret. Tacksam för svar
 
Om man har dom sin huvudsakliga business att handla med klockor finner jag det inte speciellt konstigt att man berättar vilket företag man representerar men men strunt samma:)

Vad säger att hans huvudsakliga business är att handla med klockor? Men förstår din poäng, men så länge man inte driver en större verksamhet/butik så skulle iaf jag vara försiktig i dagens tider! :)
 
Topp