Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Fan va kulIdag var en stor dag för mig personligen. Efter mycket slit, nattmanglingar och ändringar lämnade jag äntligen in mitt examensarbete och jag är förhoppningsvis snart redo för att ta mig an arbetslivet. Min Autavia fick vara med att avsluta en episod av mitt liv som den troget har tjänat.
Idag var en stor dag för mig personligen. Efter mycket slit, nattmanglingar och ändringar lämnade jag äntligen in mitt examensarbete och jag är förhoppningsvis snart redo för att ta mig an arbetslivet. Min Autavia fick vara med att avsluta en episod av mitt liv som den troget har tjänat.
Lycka till i slutspurten, har du klarat dig så pass länge så går det bara på automatik!Grattis! Fan va kul
Mitt examensarbete ska vara inne på torsdag sista rycket nu.
Viss skoltrötthet börjar infinna sig. Jag hade väl kunnat tänka mig att doktorera en vacker dag, med den lilla detaljen att jag vill ha betalt. Studiemedel i all ära, men det ska bli skönt att bli betalad för allt slit istället för att bara dra på sig skulder.Gratulerar! Var i samma sits som du för nio år sedan och det bästa med examen var att man äntligen kunde börja knega (dvs slippa gå på studiemedel!)
Grattis till masterexamen!Idag var en stor dag för mig personligen. Efter mycket slit, nattmanglingar och ändringar lämnade jag äntligen in mitt examensarbete och jag är förhoppningsvis snart redo för att ta mig an arbetslivet. Min Autavia fick vara med att avsluta en episod av mitt liv som den troget har tjänat.
Tusen tack! Känns väldigt skönt att allt arbete och slit har gett resultat! Nu återstår bara frågan vad tusan man gör med en examen i statsvetenskap...Grattis till masterexamen!
Att hitta jobb är inte problem. Utan det kan vara ett problem att hitta det jobbet man vill ha.Tusen tack! Känns väldigt skönt att allt arbete och slit har gett resultat! Nu återstår bara frågan vad tusan man gör med en examen i statsvetenskap...
Inte en dum samling!Hittills på 3,5 år!
Säkert glömt något också..
Pluggar för nuvarande tekniskt i Uppsala. Mycket Apple Watches och en del enklare Casio eller Seiko.
Bland övriga studenter är Omega SMP och Tag Heuer Aquaracer helt klart vanliga. Jag snurrar lite och har idag en DJ 16200
Tråkigt med ”Zero cashflow” i första bildenJag bar en Speedy iaf under de sista universitetsåren.
Och den finns kvar än idag