Maurice Richard - The Rocket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Maurice Richard - The Rocket
Nej för h*vete. Cake Boss?Jag har alltid trott att det var "Cake boss" från Carlo's Bakery
Nej för h*vete. Cake Boss?
Verkligen...Haha! Ja, det var jag helt säker på faktiskt Tur du lade upp en större bild!
Har min hoj som avatar. Påminner mig om hur lite jag kör trots att jag köpte denna i höstas. Har hittills kostat mig ca 15000 per träning. Men snart ska jag komma igång och börja köra igen.
Jo, när man väl åker. Men kör jag 3 gånger till så har jag ju halverat kostnaden/åkningFrågan är: finns det något bättre sätt att spendera pengarna?
...frågan är om det inte är värt 15.000 per körning liksom!
Amäh, du skojar väl?!? FreakBrothers är väl det bästa som skrivits å ritats!
Jag vet att det är Freakbrothers, dock så har inte jag valt bilden.Amäh, du skojar väl?!? FreakBrothers är väl det bästa som skrivits å ritats!
Nej jag förstod inte vad du skrev, snorunge!?! Blev chockad när jag läste det som att du gillade bilden men inte visste att det var Phineas eftersom ni verkar så lika till karaktärJag vet att det är Freakbrothers, dock så har inte jag valt bilden.
Du skojar väl, eller förstod du inte vad jag skrev gubbjävel?!?!
J
Yep, så ere.Kevin Rowland från Dexys midnight runners och ett av de alternativa omslagen till Don't stand me down. För att Dexys är bra och det albumet är bäst. Gå och lyssna nu!
Är sugen på att börja kolla den serien, är den så bra som det skrivs om den?Monkey D Luffy från mangan/animén One Piece. Hans mål i livet är att bli piratkung, vilket jag också strävar emot