Förekommer även inom äktenskapet...Eh usch, är ju gift
har jag hört.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förekommer även inom äktenskapet...Eh usch, är ju gift
Älskar din inställning till henne och hennes situation!
Själv sitter jag med våran tumörtant i knät!
Det verkar ha stannat av sedan op i vintras!
Ge henne en kram från norr!
Avundsjuk så det skriker om det, sälj aldrigJa nörden i mig hoppade högt av glädje
De måste jag säga, mkt braDen är faktiskt riktigt trevlig
Ok, nu har du haft våren länge nog!Dagens första och morgonsol, det börjar bra.
-”The Vette makes `em wet”Nya klockan får premiäråka i sommarbilen. Och ja länken ska kortas, nu är det riktigt bilhandlarhäng på den
Man får väl gratulera, man får väl se lite ombyggnad o renovering i Avundsjuk... tråden på Lifestyle.Vi är hos mäklaren och får tillträdde till vårt fritidshus.
Hrm!Ok, nu har du haft våren länge nog!
Släpp taget och låt den fortsätta sin naturliga vandring norrut längs västkusten.
Ligga med sin egen kärring!!? Någonstans måste man sätta gränsen.Förekommer även inom äktenskapet...
har jag hört.
Raggarlänk och rosa skalmar blir perfekt!Funderar vilken klocka och vilka solglasögon som blir dagens.
det räcker med bröllopsnatten, sen får det fan varaLigga med sin egen kärring!!? Någonstans måste man sätta gränsen.
Vi gifte oss av ren formalitet på altanen med 2 vittnen. Sen drack vi oss fulla på skumpa. Så det blev inget med det intedet räcker med bröllopsnatten, sen får det fan vara
Grattis!Vi är hos mäklaren och får tillträdde till vårt fritidshus.
Har jag helt missat-”The Vette makes `em wet”
Citat från True Lies.