Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderar vilken klocka och vilka solglasögon som blir dagens.
Raggarlänk och rosa skalmar blir perfekt!
Man är hyffsat insnöad på vintage om man vägrar mobil 2019 och håller fast vid sin trogna personsökare.Funderar vilken klocka och vilka solglasögon som blir dagens.
Man är hyffsat insnöad på vintage om man vägrar mobil 2019 och håller fast vid sin trogna personsökare.
Farsgubben körde med beeper fram till juli 2012.Den hänger med av gammal vana, jag, hallikarna och knarklangarna som använder dom
Farsgubben körde med beeper fram till juli 2012.
Sen ”behövde” han den inte längre.
Ser gott ut!Vi tar LUNCH jao!
TackarAldrig varit ett fan av Explorer men det där var ju riktigt snyggt!
Faktum är att det finns argument för dom där om man går jour. Man ringer upp när man gjort sig mentalt förberedd eller helt enkelt vaknat till liv om det är mitt i natten.Den hänger med av gammal vana, jag, hallikarna och knarklangarna som använder dom
Har såklart mobil, är ju inte helt teknikfientlig, även om jag har tjock-tv och personsökaren.
Grym tavla!Precis skrivit fysikslutprov
Ja den är magisk!Grym tavla!
Hänger i sele
Har du ätit pro pud?
Ätit något som inte kommer att hända igen.