Jag var snabb med google translate. Plugin i mozilla.Les Negresses Vertes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag var snabb med google translate. Plugin i mozilla.Les Negresses Vertes
I det fallet kanske det är lättare att byta båt?Uppskattar din ansträngning!
Själv letar jag ett matchande band till min moss/olivgröna plasteka.![]()
Om man läser tidningen så är plast det farligaste vi har, så det där är läskigt på riktigt!!Spikar av plast![]()
Kostar mindre än klockan men du vet, familjeminnen, nostalgi...I det fallet kanske det är lättare att byta båt?
Jag konsumerar typ 3-4 kreditkort i veckan, företrädesvis mastercard och american express.Om man läser tidningen så är plast det farligaste vi har, så det där är läskigt på riktigt!!
Röker buddha? @Almdudler![]()
![]()
Tar en cigg med buddha i vackra Marbella
Röker buddha? @Almdudler
Fy, känner till det där...Man blir så trött... Magproblem och kommunal-trafik är ingen kombo som man vill leva med längre... Tur att man kan flexa med arbetstiderna...
![]()
Usch ja. Men man får hoppas på att man kan hitta en lösning.Fy, känner till det där...