• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_0587.JPG
Äter ostron med 49åringen.

Just fått min nya NorthX Chronokeeper. Nr 34/40.
IMG_8168.JPG

The Chronokeeper

a07002_7fe0a89ebffa46b5b4f531df56445666.jpg

Även i en ålder styrd av sociala medier och mobiltelefoner så uppmärksammas alltid ett stilrent armbandsur. Utmana trendens normer och investera i din stil med en Chronokeeper tillverkad i robusta material för att motstå tidens tand. När ett klassiskt utseende möter en modern design får man en Chronokeeper.

Chronokeeper är North X förstlanserade armbandur. Armbandsurets boett har en 42mm diameter och är tillsammans med urtavlan tillverkade i samarbete mellan North X och företag som är verksamma i Skaraborg. Armbandsuret drivs av ett schweiziskt quartz urverk.

Haha...det är därför jag gör det och inte Los Tantos, ni är lika dana alla kvinnor när det kommer till choklad :meh::hungry::blackeye::rolleyes:;)!
Ja. Choklad är helt klart guds gåva till kvinnorna.
Helt OT tycker jag det är vansinnigt roligt att du kallar din kvinna för Los Tantos. Det enda jag minns av skolspanskan är att Los är plural (undrar om det inte var maskulint plural dessutom till och med) och när du skriver sådär låter det som om du hade ett helt harem. Och hade det varit så hade du sannerligen varit värd det. :) (Men då hade du behövt göra fler chokladbollar)

Ja. Choklad är helt klart guds gåva till kvinnorna.
Helt OT tycker jag det är vansinnigt roligt att du kallar din kvinna för Los Tantos. Det enda jag minns av skolspanskan är att Los är plural (undrar om det inte var maskulint plural dessutom till och med) och när du skriver sådär låter det som om du hade ett helt harem. Och hade det varit så hade du sannerligen varit värd det. :) (Men då hade du behövt göra fler chokladbollar)
Huvva, tänker bara på farmor när jag hör Los Tantos. Hon var en riktig tant! Men hon gjorde goda chokladbollar. Och sockerkaka. :D

IMG_4098.JPG

Min klocka har gått och lagt sig för längesen och själv står jag med maken på balkongen och röker cigarr och dricker Bowmore (ja, eftersom jag bara dricker whiskey från destillerier jag besökt) och känner mig semestrig och jättebusig.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp