Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill inte veta varför detta behövdes...Tvätt i sprit!Nytvättad!![]()
![]()
Grattis! Hoppas du får en fin födelsedag.Brister ut i leende varje gång ögonen når handleden! 14270 KLOCKREN! (Sen att man även fyller år idag är en liten parentes) Hoppas vädret ändrar sig från grått till klart! God morgon KS!
![]()
Grattis mannen, på din stora dag!Brister ut i leende varje gång ögonen når handleden! 14270 KLOCKREN! (Sen att man även fyller år idag är en liten parentes) Hoppas vädret ändrar sig från grått till klart! God morgon KS!
![]()
Gratulerar med dagen!
Grattis![]()
Grattis på födelsedagen!![]()
Stort grattis!![]()
Grattis! Hoppas du får en fin födelsedag.
Fin klocka har du ju redan.
Ha ha!Vill inte veta varför detta behövdes...![]()
Ha ha!
Hatar när blanka saker inte är blanka längre. Som diabetiker har jag fri tillgång till isopropanoltorklappar.
Hurra! Nu speglar sig himlen i luggarna igen!
PS Tar med en kartong till dig i sommar! DS
"Gilla" får bli för GMT:n. Trist att det inte höll för dem...Läser om slutet för NT watches...
![]()
Finns tyvärr ett par personer med inlämnade klockor som "försvunnit"."Gilla" får bli för GMT:n. Trist att det inte höll för dem...
Hoppas att det inte blir nåt tråkigt efterspel.
OK, då blir det tråkigt efterspel...Finns tyvärr ett par personer med inlämnade klockor som "försvunnit".
Ett litet förtydligande: vad jag vet är det bara klockorna som försvunnit inte personerna med inlämnade klockor.Finns tyvärr ett par personer med inlämnade klockor som "försvunnit".
Det var ändå betryggandeEtt litet förtydligande: vad jag vet är det bara klockorna som försvunnit inte personerna med inlämnade klockor.![]()
![]()
Språkpolisen bidrar med samhällstjänst och "räddar" ett antal personer från att spårlöst gå upp i rökEtt litet förtydligande: vad jag vet är det bara klockorna som försvunnit inte personerna med inlämnade klockor.![]()
![]()
Ser ut som det dunstat lite i tunnorna sedan igår!![]()
Det blir en karaktärsdanande transportjogg idag, för mig och min Garmin...