Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dåså...då var det klarrt å bettart då!
Blev det så jävla mycket bättre än innan ellé ?!
Innan jag bytte!
Blir snyggt - men slår inte GMT'n!Ska till och byta armband på min SuperOcean!
Kom ju ett original idag med posten !
Grattis till en riktig kanonklocka!Softar med dagens nyförvärv
Stort tack!Grattis till en riktig kanonklocka!
Min säger hej! Fick ett sug efter den nu. Kanske rent av slänger på länken...Stort tack!
På med länkenMin säger hej! Fick ett sug efter den nu. Kanske rent av slänger på länken...
Ok, Bro...
Tyckte det blev klart bättreDåså...då var det klarrt å bettart då!
Innan jag bytte!
Satan va snyggt!Dåså...då var det klarrt å bettart då!
Innan jag bytte!
Skål på dig! . Kan inte bli för tidigt för en whisky på en torsdag..... Nästa vecka är jag äntligen tillbaka på Whiskytorsdag.Kunde inte låta bli att ha den ett tag, trots att det inte är dags för den än ...
TGIT igen och skål på er!
Ser bra ut!
Ser bra ut!
Ja, jag är själv svag för Cordovan. Här precis att på ett nyinkommet sommarfräscht från @jankoxxx på ena Tudorn.
Fyfan! Önskar all tillfriskning! Får man fråga vad som hände?Klockan blev avtagen av ambulans personal.
Fritt fall på tre meter slutade med bruten rygg,brutet ben,brutna armbågar.Så det lär inte bli nån klocka på ett tag.
Wtf.... vad gjorde du för att förtjäna detta ?Klockan blev avtagen av ambulans personal.
Fritt fall på tre meter slutade med bruten rygg,brutet ben,brutna armbågar.Så det lär inte bli nån klocka på ett tag.
Den där är fan grym! Snyggt med gummit ocksåFick bli ett byte till kvällen, då jag fick hem ett nytt gummi till SuperOcean idag!