• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

img_6377-jpg.623195
Grattis! grönt e skönt.

Har varit och hämtat den nya micron som vi blev tvungna och köpa, då den gamla gav upp i lördags kväll på tacokvällen!

IMG_3857.JPG
IMG_3859.JPG
IMG_3858.JPG

Och nu är den istallerad, så nu är det bara och gaaaasa!

IMG_3863.JPG
IMG_3864.JPG
Rolig historia ?: skulle också ha den där. Men när jag skulle plocka den på hyllan hittade jag en billigare. Men den var ju billigare av en anledning, manuell med rattar utan display, helt j£%a omöjlig att veta hur länge eller kort man värmt maten... bra för dig att inte lättjan vann som för mig :(

Rolig historia ?: skulle också ha den där. Men när jag skulle plocka den på hyllan hittade jag en billigare. Men den var ju billigare av en anledning, manuell med rattar utan display, helt j£%a omöjlig att veta hur länge eller kort man värmt maten... bra för dig att inte lättjan vann som för mig :(

Hehe...lärde man ju sig i tidig ålder att snålheten alltid bedrar visheten, tycker synd om dig i vilket fall som helst mannen! Får köra slut på micron så du får en andledning att köpa dig en ny ;):p!

Tillbaka
Topp