Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser helt fantastiskt utTänder grillen![]()
Snälla du!Börjar undra om jag är riktigt normal som gör detta?
![]()
Gött det ska bli med lite välförtjänt kvällsmat!
![]()
![]()
Fasen @Affe !Var bara tvungen att byta till nytillskottet, det börjar likna kärlek banne mig!
![]()
![]()
Vi har upplevt sämre förstaposter, mycket sämre!Mitt första bidrag på forumetnjuter av uteplatsen
![]()
Nä tack o lov va tråkigt det skulle varaSnälla du!
Sluta fundera, INGEN på det här forumet är normal, tack och lov!![]()
Fasen @Affe !
Gjorde sallad i kväll, men jämfört med dig är man ju en glad amatör!
Gott blev det iaf!
Grymme!
Vilket köp du gjorde i lördags, den är hur fin som helst!
Bezeln är otäckt bra!
Stort fett grattis bro!![]()
Inga konstigheterBörjar undra om jag är riktigt normal som gör detta?
![]()
Har fått samma gåva av min sambo, trots att hon är helt oförstående till detta intresse![]()
Paketöppning av present från förstående sambo![]()
Ligger som en påse blöta vänsterskridskor i soffan efter ett första boxningspass på 2 år, helt paj
![]()
Trevlig kväll på er![]()
Har fått samma gåva av min sambo, trots att hon är helt oförstående till detta intresse![]()
Loperamid eller Dimor, fixar dina problem!Efter dumt ätit på ett resturang med tvivelaktiga anställda så sitter jag på porslins tronen och surfar på klocksnack. Kommer bli svårt att sitta i möte imorgon flera timmar
![]()
Ja det skulle behövas någon sådan lösning. Hennes parfym klockor ser ut som dom blivit körda i mixern efter några veckor. Än så länge får hon bara låna beatersMen du kan ju alltid börja försiktigt
![]()
Ja det skulle behövas någon sådan lösning. Hennes parfym klockor ser ut som dom blivit körda i mixern efter några veckor. Än så länge får hon bara låna beaters![]()
Ja man får leva på hoppet att hon någon gång lär sig iafHaha ja man gjorde ju ett par test innan, allting som liknade en skridskobana fick gå i retur tills hon hade lärt sig!![]()