Klart du ska behålla Hulken. Snart värd 150k!Ligger i sängen och försöker släppa flippandet men det är omöjlig som vanligt.
Behålla? Flippa? Behålla? Flippa?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart du ska behålla Hulken. Snart värd 150k!Ligger i sängen och försöker släppa flippandet men det är omöjlig som vanligt.
![]()
Göteborgs skärgård har visat sig från sin bästa sida senaste dagarnaSer helt fantastiskt ut
Trodde den var hustruns!Hoppas ingen blir upprörd nu, men vi åker tåg och dinkan är en klar favorit bland reskamrater![]()
Snygg entré. Välkommen!Mitt första bidrag på forumetnjuter av uteplatsen
![]()
Gees, Gässle...Missade ju mitt skivtips förra tisdagen på grund av anledning, men nu är jag på igen. Förvänta er något från en av G-hyllorna i morgon ...
![]()
Bara att flippa och köpa tillbaks dyrare när du ångrat dig!Ligger i sängen och försöker släppa flippandet men det är omöjlig som vanligt.
![]()
Kommer aldrig att hända...Ja man får leva på hoppet att hon någon gång lär sig iaf![]()
Jag fick låna denTrodde den var hustruns!![]()
Insett att den svarta tavlan är finare!![]()
Mot jobbet.![]()
Loperamid eller Dimor, fixar dina problem!
Mina ständiga följeslagare!
Fixar kistan när medicinerna kraschar den!![]()
Insett att den svarta tavlan är finare!![]()
Ok!Tack för tipset... brukar tåla allt men igår fan då sa min magen tack och hej! Men idag kaffe och magen känns bra igen!
![]()
Helt sjukt att i julas hade jag 9st klockor från Panerai och Rolex till casio och nu sitter jag med en Oris och en g-shock.... och är super nöjd med min Oris... fast en AP Diver lockar som fan!!!