• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ligger i sängen och försöker släppa flippandet men det är omöjlig som vanligt.
Behålla? Flippa? Behålla? Flippa? :eek:
24DA8DE7-5218-44D4-9FF6-4C55BBFE9E64.jpeg
Klart du ska behålla Hulken. Snart värd 150k! :)

Bytt till dagens klocka!

Bästa med att ha en bred samling är att man får variation i bärandet :p, det sämsta med att ha en bred samling är dock!

Att det alltid är så j... svårt att bestämma sig för vilken klocka man ska bära :D

Sa ju igår att jag skulle ha snöflingan som jag polerade upp plexiglaset på! Men så blir det inte, det är ju tisdag för bövolen, och det är ju sedan gammalt, att TISDAGAR är Speedmaster TISDAG :cigar::cool::p:D!

45E01F2B-259A-437A-A38F-71D0ED6DBCD3.jpeg
440D00A3-D149-47C1-82CE-DA54A5B7C43E.jpeg
83709C4A-0C0D-4762-9837-71567DEEDDFF.jpeg

God morgon KS!
@Affe, min samling är liiiite mindre än din, likt förbannat hinner jag ändra mig ett par gånger varenda dag, inbland får det bli dubbelpipigt för jag velar för mycket.
Speedy har jag ingen och redan i går eftermiddag var jag klar över dagens val!
37BE8DC0-CF41-491B-8937-9F6690A9A870.jpeg
21BEDE7B-B2AE-4974-8A52-CA831581DD93.jpeg

Senast ändrad:
Loperamid eller Dimor, fixar dina problem!
Mina ständiga följeslagare!
Fixar kistan när medicinerna kraschar den! :)

Tack för tipset... brukar tåla allt men igår fan då sa min magen tack och hej! Men idag kaffe och magen känns bra igen!
IMG_5045.JPG

Helt sjukt att i julas hade jag 9st klockor från Panerai och Rolex till casio och nu sitter jag med en Oris och en g-shock.... och är super nöjd med min Oris... fast en AP Diver lockar som fan!!!

Tack för tipset... brukar tåla allt men igår fan då sa min magen tack och hej! Men idag kaffe och magen känns bra igen!
IMG_5045.JPG

Helt sjukt att i julas hade jag 9st klockor från Panerai och Rolex till casio och nu sitter jag med en Oris och en g-shock.... och är super nöjd med min Oris... fast en AP Diver lockar som fan!!!
Ok!
Mr Järnmage, först buklandning sedan lite sömn och dagen är räddad! :)
Hoppas du får en bra dag!
Min önskelista på klockor är fortfarande lååång... :D

Tillbaka
Topp