Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerar!Jag och min kära fru firar 36-årig bröllopsdag idag, så det gäller att inte ha glömt rosorna när hon kommer hem från jobbet idag ...
Tackar från både mig och hustrun!
Firar man sin bröllopsdag får man dessutom ta en Whisky. Det är sen gammalt ...
Sådär såg min skärm också ut men idag kom det två nya! Inget ont som inte har något gott med sig...
Funderar på hur min dator kunde göra så här.
Jag och min kära fru firar 36-årig bröllopsdag idag, så det gäller att inte ha glömt rosorna när hon kommer hem från jobbet idag ...
Haha.. hur många gånger hände inte det när kottarna var små.Nattning.... nattar snart mig själv
Jag och min kära fru firar 36-årig bröllopsdag idag, så det gäller att inte ha glömt rosorna när hon kommer hem från jobbet idag ...
Stort GRATTIS min vän och riktigt starkt jobbat av er båda! Ha en mycket trevlig kväll i kärlekens tecken nu, hälsa frugan!
Grattis till dig och frun!Jag och min kära fru firar 36-årig bröllopsdag idag, så det gäller att inte ha glömt rosorna när hon kommer hem från jobbet idag ...
Affe. I helgen så såg jag en vedhög staplad på en tomt. Denna vedstapel var ett konstverk ! Av ljusare vedträd "ändar" så hade ägaren format ett hjärta mot de mörkare vedträd omkring. Lite pyssel med andra ord.Står och funderar på om jag ska orka med att börja flytta veden?!
Grattis till marmor bröllopsdag// Jag och frun firade nyss Silkesbröllop dvs gifta 17 år. Dock tillsammans 32 år. Levde i synden länge !!!!Jag och min kära fru firar 36-årig bröllopsdag idag, så det gäller att inte ha glömt rosorna när hon kommer hem från jobbet idag ...
Grattis och skål för er båda!Jag och min kära fru firar 36-årig bröllopsdag idag, så det gäller att inte ha glömt rosorna när hon kommer hem från jobbet idag ...
Krya!Har fiskat och ätit svenska kräftor i många herrans år, på eget kräftfiskeområde!
I fjol öppnades vattnet (Ljungan) igen efter 10 års restaurering. Sedan planterade nån klant in några signalkräftor, nu är man tillbaka på noll igen!
Man blir liiite irriterad!
Men jag ska köpa några stycken bara jag kommer hem från sjukan!
Otroligt! Vi firade 33 år i midsomras, ni var allt lite före oss . GRATTIS!Jag och min kära fru firar 36-årig bröllopsdag idag, så det gäller att inte ha glömt rosorna när hon kommer hem från jobbet idag ...