Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HÖRRU!!!! Sitt lugnt i båten. Jag har på mig till 08:27 det är sen gammalt!!!Väntar på att farbror @RicVin ska nyktra till från gårdagens aw med breitling och dra igång fredagstråden...
![]()
KOM IGEN NU RICHEY!!
Tummen upp för både din text och klockaKollar in dagens väder-regn-bra!![]()
Tackar!Mycket cool speedmaster den du!![]()
Jag håller helt med dig, men det blev denna idag då jag ska till bankfacket senare!vilken blev det? skulle valt Speedy idag, känns som en sån dag bara...
Det känns spontant som att YM klingar fredag!Dagens tuffaste beslut.
![]()
You know it!
Undra om svart band associeras med att du officiellt har accepterat att julen är nära?Haha också min spontana tanke! ger det tills imorgon![]()
Haha njaa men hösten iaf :/ fast kom på att hösten behövs lysas upp med lite färg så det gröna åkte på igen redan igår kvällUndra om svart band associeras med att du officiellt har accepterat att julen är nära?Eller läser jag inte lite mycket i bandbytet nu kanske haha!
Dagens enklaste beslut!Dagens tuffaste beslut.
![]()
Den där var riktigt snygg. Vad är det för en klocka? Boctok låter rysktPå väg till kotknackar'n för en omgång i skitvädret,men ha en fin fredag på er ks,are
![]()
Tack!jo det är wn Vostok compressor reissue på en gammal modell i begränsad upplaga(250st).Den där var riktigt snygg. Vad är det för en klocka? Boctok låter ryskt.
Såå du!![]()
Begrundar min nya look i väntan på fredagstråden.
Haha jag uppmanar kraftfullt till ett rött inför julen!Haha njaa men hösten iaf :/ fast kom på att hösten behövs lysas upp med lite färg så det gröna åkte på igen redan igår kvällär lite sugen på ett rött till julen
![]()