• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vi lägger in sill enligt ett recept i fjärde generationen. Minst...

IMG_0273.JPG

IMG_4098.JPG

Min klocka har gått och lagt sig för längesen och själv står jag med maken på balkongen och röker cigarr och dricker Bowmore (ja, eftersom jag bara dricker whiskey från destillerier jag besökt) och känner mig semestrig och jättebusig.
Intressant med whiskeyn, hur började det? Hade du aldrig testat innan du besökte ett destilleri? Känns lite begränsat om man vill uppleva den fantastiska världen, men om du har goda möjligheter att semestra och besöka dem varje gång du är sugen på något nytt så är det en fantastisk idé :cigar:

Intressant med whiskeyn, hur började det? Hade du aldrig testat innan du besökte ett destilleri? Känns lite begränsat om man vill uppleva den fantastiska världen, men om du har goda möjligheter att semestra och besöka dem varje gång du är sugen på något nytt så är det en fantastisk idé :cigar:
Förr tyckte jag att whiskey smakade sprit och inget annat och det var ju inte så gott. Sen fick jag möjlighet att göra studiebesök på (vad som kändes som) större delen av de skotska destillerierna och förstod varför det smakade som det gjorde och tyckte det smakade hantverk. Sen var jag såld.

Senast ändrad:
Förr tyckte jag att whiskey smakade sprit och inget annat och det var ju inte så gott. Sen fick jag möjlighet att göra studiebesök på (vad som kändes som) större delen av de skotska destillerierna och förstod varför det smakade som det gjorde och tyckte det smakade hantverk. Sen var jag såld.
Wow! Helst rätt, alltid häftigt när man får en hands on upplevelse och en ny förståelse för saker.

Tillbaka
Topp