• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Väntar på framflyttat flyg...
20190607_225808.jpg

IMG_0377.jpg

Godmorgon ! Morgonläsning denna tid i solskenet// :pompus:
("Underskatta inte värdet av att göra Ingenting, av att bara ströva omkring alldeles ensam, lyssna på allt som man inte kan höra och bara ha det bra"// Nalle Puh)
IMG_0379.jpg
(Ps. bytte band lite senare på klockan)

Senast ändrad:
Kanske tidigt och fråga, men hur upplevs dom? Är själv sökande efter nya skarpare rackare. Dina ser lovande ut! Var köpte du dom?
20190607_215611.jpg

Som du skriver så är det väl lite för tidigt att säga för mycket, men som jag redan sagt så känns knivarna helt grymma i handen, detta beror nog mest på utformningen av handtagen! Jag köpte mina exemplar via den lokala handlaren, han tog hem dom ut mig, men dom finns på nätet, jag kan varmt rekommendera cleancut. Men dom andra är säkert lika bra!

skära.JPG

När jag såg bilde från de du laga kvällskäk så blev jag nästan orolig när du använde plast skärbräda, du som ändå pysslar med trä som jag så trodde jag att du hadde lite "plast alergi" ;) såg bättre ut nu! :)
Grymma knivar! Grattis till dom!! :)
De är inte bara klockor man börjar få sug efter när man är här! Även knivar! och aldrig blir de billigt!! :banghead:

Tjäna!

Hehe...jag vet, det är skräp egentligen, men bästa argumentet jag har är att dom är så lättskötta.

Tackar...jag är riktigt nöjd, jag kan varmt rekommendera kockkniven om du är ute efter en kniv, anledning att jag även köpte grönsakskniven. Är för att jag gillar att ha en bred kniv när jag skär mycket grönsaker och frukt, lätt att ta upp det skurna med kniven.

Håller med dig, kvalité kostar skjortan, men i slutänden så vinner man på att ha köpt det :)!

Tillbaka
Topp