Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur kunde man städa förr?
Ser kanon ut! Din GMT status?Lite kvällsmat nu nån form av korvstråganof på grillkorv och ost och bakon korv me ris till.
![]()
![]()
Californiens godaste chilli i SonomaPå väg till Napa (för ca 1 timme sen)![]()
Kanske tidigt och fråga, men hur upplevs dom? Är själv sökande efter nya skarpare rackare. Dina ser lovande ut! Var köpte du dom?![]()
När jag såg bilde från de du laga kvällskäk så blev jag nästan orolig när du använde plast skärbräda, du som ändå pysslar med trä som jag så trodde jag att du hadde lite "plast alergi"såg bättre ut nu!
Grymma knivar! Grattis till dom!!
De är inte bara klockor man börjar få sug efter när man är här! Även knivar! och aldrig blir de billigt!!![]()
ska man handla så ska man göra det så tidigt det bara gårÄr så gött att vara nästan själv i butiken, morgonhandla is da shit!
![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket rött i bild !Är så gött att vara nästan själv i butiken, morgonhandla is da shit!
![]()
![]()
![]()
![]()