Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är dig väl unt!I vanliga fall har jag 200 mil till närmsta. Så nu käkar jag för hela året på två veckor !
Ja, stor kvalitetsskillnad mot alla andra kedjor i branschen.Det är dig väl unt!
Dessutom det enda hamburgeralternativet med nån sorts kvalitet, sett ur snabbmatskedjeperspektiv!![]()
Härligt kämpat!Ute och begrundar dagens jobb!
Inte mycket kvar av 10 kubik stenmjöl.
![]()
Nästan klar med parkeringen, ska på lite mjöl till!
![]()
Gången får nog anses som klar!
![]()
Los Tantos uteplats vid vedboden blev även den klar, tydligen ska hon göra något där!
![]()
Nu blir det klockbyte och så skall det kollas på jubileet, 50 år sedan människan landa på månen på SVT!
![]()
Möjligen ett månband på klockan kvällen till ära ?//Coolt! Riktigt bra tv hela kvällen med andra ord!
![]()
![]()
Rena ungdomen med andra ord !//Jag har just insett att klockan och innehållet i glaset är lika gamla ...
![]()
Oj oj vilket hårt jobb där Affe snyggt jobbat , vissa vinklar ser det ut som Maldiverna![]()
Alanya
Many thanx mate! Håller med dig, är fortfarande väldigt kär i klockan efter haft ex antal Turtles, så är det underbart att ha en i lyxförpackningHärlig bild på en trevlig klocka. Jag tycker nog att turtle överlag hör till det bekvämaste jag haft på mina semestrar men inte på länken då utan på ett gummi. Din är ju ett antal strån vassare så ett stort grattis till den!
Snyggt foto!
Riktigt snygg!Altan-GT
![]()
Nämen tackarSnyggt foto!![]()