Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sååå.... Var den lika god som den såg ut?Var egentligen inne på Hemköp för att handla bröd! Men denna såg för smarrig ut för att undvara!
![]()
![]()
Sååå.... Var den lika god som den såg ut?
Det där är en riktigt, riktigt cool klocka!Kör ett promenadmöte över telefon längs med kanalen![]()
Tackar. Jag gillar den skarpt.Det där är en riktigt, riktigt cool klocka!![]()
Tavlan är faktiskt riktigt fin på den där, du lyckas fånga den bra och det gör mig inte mindre sugenNjuter lite av solen!
![]()
Klockporr deluxe!Surfar KS, dricker kaffe och byter plats på band mellan klockorna.
Tackar! Tycker tavlan har en otroligt fin blå ton!Tavlan är faktiskt riktigt fin på den där, du lyckas fånga den bra och det gör mig inte mindre sugen![]()
Ett SInnerligen krävande jobb, eller hur! //Surfar KS, dricker kaffe och byter plats på band mellan klockorna.
![]()