• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Skulle gärna svara på din fråga gällande "topptung" men vill gärna lära mig först vad du menar!(tacksamt)

Kan berätta ut efter min upplevelse - klockan är gångbar i alla mina tillfällen allt från casual till mer strikta tillfällen, men självklart mer åt det sportiga hållet.

Är en klocka som jag upplever lite annorlunda mot övrigt burna klockar och en av få jag känner för "på riktigt"

Retrofeeling med en för mig modern touch, den mörka urtavla med riktigt vita och gula detaljer gör sig riktigt bra och den integrerade länken är även den skarp och välbalanserad.

En klocka som växer mer och mer, och en växande uppskattning som jag gillar. (Inte den snabba och intensiva glöd jag känner inför många andra klockor stundtals)

En klocka jag kommer bära mer frekvent då den är både estetiskt spännande och skön

Tycker du ska sluta fundera!
Verkar så, tack för bra feedback! Måste gå ner till @KRONS och prova en

kollar golf, såklart.
9A3826B5-1CF2-43C4-BCB8-CA0577D0E2F8.jpeg

Försöker hitta nån form av röd tråd vad som gäller inom bastuventilation. Känns rätt godtyckligt just nu.

Har ett förråd som inte har någon direkt ventilation, där jag ska dela rummet i två där ena sidan ska bli en bastu. Ska jag föra in bastuluften in i förrådet igen, eller ska luften skickas ut? Har nån ett vettigt svar så meddela gärna.

IMG_20200629_082445.jpg

SMHI lovade åska och stora regnmängder igår eftermiddag, vilket hade varit mumma för min nyklippta men torra gräsmatta.
Gräsmatta 2020-06-29.jpg

Kom bara några droppar under kvällen men då lovade dom 10mm under natten istället. Man kan ana fukt i botten på regnmätaren. Meteorolog måste vara ett av dom få yrken där du oftast har fel men ändå får behålla jobbet ... :banghead:
Tudor 2020-06-29 (regnmätare).jpg

Tillbaka
Topp