• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vad är det för fabrikat på maskinerna? Man känner ju instinktivt och omedelbart ett uppgraderingsbehov. Jobbar på en hållbar motivering och jag tror jag kan komma undan med att gästhuset behöver en uppsättning :angel:

Det blev en Nima MR10T32. På kampanj nu för 5995 kr. Vi har modellen som heter 9 innan, den är på 1hk. Den är bra och snabb och smidigare. Denna som jag köpte nu är på 1.5hk, inte så smidig ;) allt är tungt! Men herregud vad fort den maler!! Så ingen skönhet, mer som en traktor. Men behöver man en traktor så är detta rätt kvarn :)

Vacuum maskinen är en Finnvac PRO. 2000w dubbel pump 30 L/m med dubbel svets fog. ”Vakuummaskin av kommersiell kvalitet anpassad för lättare industrimiljö som t ex ett restaurangkök.”

Så den nya uppsättningen löste uppgiften med ett rådjur perfekt :p:D

Åker pendeltåg
20200908_092749.jpg

Packar upp ett paket jag fick igår med alldeles fantastiskt innehåll och jag tog mycket bilder så det får bli uppdelat på några fler inlägg än ett...! :p
IMG_5075.jpg
IMG_5077.jpg
IMG_5078.jpg
IMG_5080.jpg
IMG_5083.jpg

Extremt bra förpackat, har nog aldrig sett något liknande, men innehållet går ju inte av för hackor heller kan jag lova.....:cigar:

Tillbaka
Topp