Eric Jajjamensan P
Jaktledare
Jag hör honom gnola; "Du är den ende"Är det inte jobb nog att vara totalt kung här på Klocksnack?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hör honom gnola; "Du är den ende"Är det inte jobb nog att vara totalt kung här på Klocksnack?
00:30 en fredagsmorgon, långa inlägg hmm.Ok, Chagall du fattar ingenting? Kom ut i livet och så kommer du
förhoppningsvis förstå att det är rätt kul att vara med och ha kul
i tillvaron! Jag vill verkligen inte mästra dig på något sätt, och jag
är nog inte bättre än vad du är som människa.
Hoppas du mår bra Chagall, och om du inte gör det så hoppas jag
att du närmar dig till det bästa! Stora kramar och lyckönskningar
från Colonel Kurtz.
Jag får lön i alla fall.Har du jobb?
Hahaha...Håll koll på kontona nu...![]()
Till din fru borde du köpt Daytona...iaf fick jag höra idag att jag bär en tjejklocka. Jag blev stolt då jag älskar kvinnorJag vet inte riktigt vad som hände med TTT men jag vet att jag köpt en 36mm Rolex till min fru...
Gästarbetare.Googlade på namnet "ruchac" och det visar sig att det betyder knulla på polska!!!
Jag får bidrag i alla fall.
Pengar som pengar.Brukar kallas det.
Rätt inställning! Gtg imorrn?Pengar som pengar.
Har inte råd. A-kassan är slut.Rätt inställning! Gtg imorrn?
Aouch, hade mitt bidrag inte varit så kasst hade jag erbjudit en planka o stor stark imorrn.Har inte råd. A-kassan är slut.
Får bli nästa gång! Då kan jag ju "låna" den..;-)Till din fru borde du köpt Daytona...iaf fick jag höra idag att jag bär en tjejklocka. Jag blev stolt då jag älskar kvinnor![]()
Som postar med din telefon? Var väl knappast någon som tvivlat innan du blandade ihop kontona och gjorde det uppenbart. För forumets bästa så vore det tacksamt om du trollade från ett konto och inte flera. Vi vill inte locka fler uppmärksamhetstörstande jönsar till forumet genom att framstå som ett härbärge för troll.Nej, jag är inte @ruchac. Ganska uppenbart. Jag skulle t ex aldrig be om ursäkt för en trådstart. Ruchac är en nattuggla (nattarbetare) eller boende i annan tidszon då alla hans inlägg är postade på natten. På nätterna sover jag. Min uppfattning om denna gamäng är ömsesidig.
Min mobil strular.
Föreslå en semester på Mykonos och låt saker och ting ha sin gilla gång.Jag som själv gått från macho monsterklockor till att nu sporta en 40mm, en 39,7mm, en 39mm och nu senast en 36mm... Har min förvandling börjat?Vad ska jag säga till frugan och kidsen?
![]()
Hahaha! Really? Du kan väl för helvete inte tro att jag är ruchac? Din analysförmåga är i så fall som en sjuårings. Snubben jobbar natt. Se klockslag på inlägg nedan:Som postar med din telefon? Var väl knappast någon som tvivlat innan du blandade ihop kontona och gjorde det uppenbart. För forumets bästa så vore det tacksamt om du trollade från ett konto och inte flera. Vi vill inte locka fler uppmärksamhetstörstande jönsar till forumet genom att framstå som ett härbärge för troll.
Du är urtypen av ett troll. Ville bara be dig använda ett konto som alla andra..Hahaha! Really? Du kan väl för helvete inte tro att jag är ruchac? Din analysförmåga är i så fall som en sjuårings. Snubben jobbar natt. Se klockslag på inlägg nedan:
Mitt "Min mobil strular"-inlägg var ju en upplagd smash. Perfekt för mind fucking. Trodde ingen skulle gå på det skämtet. Jag hade fel.
Sen är jag inget troll. Admin vet vem jag är och jag har varit på event. Troll brukar vara anonyma.
Jag använder bara ett konto. Admin kan se att jag och ruchac har olika IP. Vanligt folk klarar nog att lägga ihop det.Du är urtypen av ett troll. Ville bara be dig använda ett konto som alla andra..
Ska sluta mata dig nu. Folk klarar av att lägga ihop ett och ett på egen hand.
Jo. Hopplöst svårt att byta ip numera.Jag använder bara ett konto. Admin kan se att jag och ruchac har olika IP. Vanligt folk klarar nog att lägga ihop det.