• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad hände med TTT?

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Ok, Chagall du fattar ingenting? Kom ut i livet och så kommer du
förhoppningsvis förstå att det är rätt kul att vara med och ha kul
i tillvaron! Jag vill verkligen inte mästra dig på något sätt, och jag
är nog inte bättre än vad du är som människa.
Hoppas du mår bra Chagall, och om du inte gör det så hoppas jag
att du närmar dig till det bästa! Stora kramar och lyckönskningar
från Colonel Kurtz.
00:30 en fredagsmorgon, långa inlägg hmm.

Ska vi köra "GUESS THE DRUG!"?
 

Jimpa

Panerai
Datejust vettefan. Daytona är en tjejklocka iaf.
Screenshot_2016-01-08-17-42-25.png
Screenshot_2016-01-08-17-42-31.png
 

hooods

Panerai
2-Faktor
Jag känner inga bögar och inte heller någon med en 36mm Rolex så jag antar att trådskaparen har rätt?
 

ruchac

Omega
Jag ber om ursäkt för denna trådstarten. Det var dåligt gjort av mig att spä på
fördomar och dyligt.
Och några medlemmar har tydligen gjort någon koppling mellan mig och
Phillippe Stern. Jag har inget samröre med denna person.
Även om jag tycker att just han bidrar med mycket humor till ett forum
som jag kan uppleva som något överpretentiöst många gånger.
Och pluspoäng till Mr Chang som googlade på "ruchac", att det skulle ta
ett och ett halvt år, det trodde jag inte.
 
P

Philippe Stern

Guest
Nej, jag är inte @ruchac. Ganska uppenbart. Jag skulle t ex aldrig be om ursäkt för en trådstart. Ruchac är en nattuggla (nattarbetare) eller boende i annan tidszon då alla hans inlägg är postade på natten. På nätterna sover jag. Min uppfattning om denna gamäng är ömsesidig.
 
Senast redigerad av en moderator:

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Är det någon som har en 36mm till salu?
Märke/modell spelar ingen roll.
Snabb affär=mer betalt, helst innan kl 14.00 affären kan göras upp på Centralen.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Nej, jag är inte @ruchac. Ganska uppenbart. Jag skulle t ex aldrig be om ursäkt för en trådstart. Ruchac är en nattuggla (nattarbetare) eller boende i annan tidszon då alla hans inlägg är postade på natten. På nätterna sover jag. Min uppfattning om denna gamäng är ömsesidig.
Som postar med din telefon? Var väl knappast någon som tvivlat innan du blandade ihop kontona och gjorde det uppenbart. För forumets bästa så vore det tacksamt om du trollade från ett konto och inte flera. Vi vill inte locka fler uppmärksamhetstörstande jönsar till forumet genom att framstå som ett härbärge för troll.

 

Lunkan

Cartier
Jag som själv gått från macho monsterklockor till att nu sporta en 40mm, en 39,7mm, en 39mm och nu senast en 36mm... Har min förvandling börjat? :eek: Vad ska jag säga till frugan och kidsen? :eek:
 
P

Philippe Stern

Guest
Som postar med din telefon? Var väl knappast någon som tvivlat innan du blandade ihop kontona och gjorde det uppenbart. För forumets bästa så vore det tacksamt om du trollade från ett konto och inte flera. Vi vill inte locka fler uppmärksamhetstörstande jönsar till forumet genom att framstå som ett härbärge för troll.
Hahaha! Really? Du kan väl för helvete inte tro att jag är ruchac? Din analysförmåga är i så fall som en sjuårings. Snubben jobbar natt. Se klockslag på inlägg nedan:

image.png


Mitt "Min mobil strular"-inlägg var ju en upplagd smash. Perfekt för mind fucking. Trodde ingen skulle gå på det skämtet. Jag hade fel.

Sen är jag inget troll. Admin vet vem jag är och jag har varit på event. Troll brukar vara anonyma.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Hahaha! Really? Du kan väl för helvete inte tro att jag är ruchac? Din analysförmåga är i så fall som en sjuårings. Snubben jobbar natt. Se klockslag på inlägg nedan:

Mitt "Min mobil strular"-inlägg var ju en upplagd smash. Perfekt för mind fucking. Trodde ingen skulle gå på det skämtet. Jag hade fel.

Sen är jag inget troll. Admin vet vem jag är och jag har varit på event. Troll brukar vara anonyma.
Du är urtypen av ett troll. Ville bara be dig använda ett konto som alla andra..

Ska sluta mata dig nu. Folk klarar av att lägga ihop ett och ett på egen hand.
 
P

Philippe Stern

Guest
Du är urtypen av ett troll. Ville bara be dig använda ett konto som alla andra..

Ska sluta mata dig nu. Folk klarar av att lägga ihop ett och ett på egen hand.
Jag använder bara ett konto. Admin kan se att jag och ruchac har olika IP. Vanligt folk klarar nog att lägga ihop det.
 
Topp