Olika IP = två olika mobiler, krävs således ingen mastermind för att åstadkomma det.Jag använder bara ett konto. Admin kan se att jag och ruchac har olika IP. Vanligt folk klarar nog att lägga ihop det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Olika IP = två olika mobiler, krävs således ingen mastermind för att åstadkomma det.Jag använder bara ett konto. Admin kan se att jag och ruchac har olika IP. Vanligt folk klarar nog att lägga ihop det.
Jag försökte bredda min sexualitet genom att köpa mig en 36 mm, men det hände ingenting.
Det är bara knarkhandlare och otrogna män som har två mobiler. Jag är inget av det. I alla fall inte otrogen.Olika IP = två olika mobiler, krävs således ingen mastermind för att åstadkomma det.![]()
Seriöst, hade köpt en inbunden bok med alla dina citat från Klocksnack den dagen du loggar ut för gott. Hatten avDet är bara knarkhandlare och otrogna män som har två mobiler. Jag är inget av det. I alla fall inte otrogen.
Många som har tjänstemobil vill ju inte direkt att deras arbetsgivare skall veta ALLT de gör. Det finns många anledningar att ha flera mobiler.Det är bara knarkhandlare och otrogna män som har två mobiler. Jag är inget av det. I alla fall inte otrogen.
Ett rent samvete är bästa huvudkudden.Många som har tjänstemobil vill ju inte direkt att deras arbetsgivare skall veta ALLT de gör. Det finns många anledningar att ha flera mobiler.
Sitter det sen örngott för 50 tusen runt kudden så måste man sova sjukt gottEtt rent samvete är bästa huvudkudden.
Rent samvete??? Det finns många saker som inte är omoraliska eller olagliga som en arbetgivare inte har något att göra med. Dessutom, om man har tjänstemobil kan det vara skönt att lägga ifrån sig den och slippa tjänstesamtal - men ändå kunna ha en mobil med sig. Så du är helt fel ute när du säger att det handlar om "knarkhandlare och otrogna", det finns många andra bra skäl att ha två mobiler. Både för anställda och egenföretagare; speciellt om man som egenföretagare har direktkontakt med kunder.Ett rent samvete är bästa huvudkudden.
Rent samvete??? Det finns många saker som inte är omoraliska eller olagliga som en arbetgivare inte har något att göra med. Dessutom, om man har tjänstemobil kan det vara skönt att lägga ifrån sig den och slippa tjänstesamtal - men ändå kunna ha en mobil med sig. Så du är helt fel ute när du säger att det handlar om "knarkhandlare och otrogna", det finns många andra bra skäl att ha två mobiler. Både för anställda och egenföretagare; speciellt om man som egenföretagare har direktkontakt med kunder.
Hur var det nu Philippe, betalade ni ACIII för att sälja sina PP?
Har du långtråkigt idag eller?Nä, vad säger ni? Dags för en bump, eller?
114270, 36mm and proud of it!
![]()
Fast vissa kan ju vara lite stingsliga...
![]()
Nä, fullt upp! Men det är ju en kul trådstart.Har du långtråkigt idag eller?![]()