• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

Hon har en.......

SxdlDD2.jpg
Jävlar va bra, kvinnlig chef med min absoluta favoritklocka, har hon rosa tavla också ?
Bjud henne på lunch !
Vilken branch är ni i ??

Rektorn tror jag har sett bärandes på en Sub, eller så kanske det var en invicta, svårt att tyda...

Ok men vad skall man dra för slutsatser av ens chef inte har någotsomhelst pejl på vad som är gångbart ??
Titta dig om efter nytt jobb ??
En chef som inte har koll på koderna håller inte länge, kvinnliga chefer som tror att "klädkod är för gubbarna" och kommer utan klocka med samma illasittande jeans och tröja dag efter dag till möten där "gubbarna" har kavaj/kostym är tragiskt men det brukar gå över.
Några kryss varav klocka är 1a krysset och en koll i spegeln är lägsta nivå.

Morgon EDIT: putsade/vårdade skor är 2a krysset efter klockan.

Senast ändrad:
En Maserati klocka när han hade maserati-na, nu kör han ju såklart Ferrari så då passar de ju bättre med....just de Apple watch.

Nuvarande chef bär en GRÖN Omega Planet Ocean XL.
För stor för honom, men vad värre är, den är tokfejk och inhandlad i Turkiet. Han har även en guldbratte köpt i samma gathörn. Mannen tjänar f ö kring 150'/mån.

En rolex Explorer 2. Trots bra deg och sug hängde han inte på i mitt blnr prutrace, kanske hade gjort ngt mer i rabatt vid dubbelköp. ( hans intresse är bilar, klocka mest för att visa upp, jag tjatade inte, däck och fälg till hans bilar under året mer än en Rolle iaf..)

Tillbaka
Topp