• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

Enhetschefen har Certina-quartz av okänd modell, förvaltningschefen ser ut att ha Michael Kors. Får dock inte så många tillfällen till att spana på hennes, så kan vara liknande modeklocka.

Min chef är kass han har ingen klocka, min förra var bättre på den fronten. Rockade speedy och en b1:a.

Bland Triwor och annat dök det plötsligt upp en Chronolink på chefens handled.
image.jpg

Har senare till och med fått honom att serva den.
En annan har jag tvingat att leta fram och börja använda sin gamla Citizen Aqualand från ungdomens dagar.
Man gör vad man kan

Snodd bild, men vår VD och tillika min chef sportar en klassisk two toned DJ med vit roman dial. Jag gillar den som fan.
16013-wht-rom-flt-jbl-90s-1_2.png

Chefen rockar G-Shock, hans chef sportar Omega PO och någon slags Breitling.
Otrolig spridning på jobbet. Allt från smart watches till Patek.

Min chef bär en reklam-klocka från BMW på kontoret, en quartz chrono av nått slag, ser helt okej ut och BMW loggan syns på långt håll.
Privat bär han en bla Chronomat och en hel-gulds dressare, vet ej fabrikat på den.

Min chef bär en Certinadykare av för mig okänd modell/referens. Den ser verkligen helt ok ut, hade inte haft något emot att äga den själv. Det är den enda klockan han äger (antar jag). Vi har jobbat ihop rätt länge och har aldrig sett något annat runt handleden.

Min chef kan när han väl är på kontoret ses rocka både det ena och det andra, sett en pn 6263, platona mm. Skulle gärna se på den samlingen :rolleyes:

Tillbaka
Topp