Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VulgärtEn sån här som hon fick av sin dotter. Trots att hon tjänar jävligt bra. Totalt ointresserad.
![]()
Haha när jag gick i gymnasiet så krängde vi såna klockor, skämskudde idag...Vulgärt
Horribelt.En Bulova Quartz vars batteri dött för flera veckor sedan..![]()
När jag läste det trodde jag att vi var kollegor men insåg sen att min chefs chef kör vanlig stålsub och PaneraiNärmsta chefen kör på någon Hugo Boss, riktigt illa. Chefens chef kör på en keramisk Sub tvåton i blått och jag har även sett honom med en Panerai.
När jag läste det trodde jag att vi var kollegor men insåg sen att min chefs chef kör vanlig stålsub och Panerai![]()
Jobbar du på ett stort amerikanskt IT-bolag?Haha tänk om chef-chefen har en stålsub också? Världen är liten![]()
Jobbar du på ett stort amerikanskt IT-bolag?
Jag tror dock att vi jobbar på samma bolag, men aldrig sett chef chefen med SUB bara med hans Panerai..Jobbar du på ett stort amerikanskt IT-bolag?