• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

En sån här som hon fick av sin dotter. Trots att hon tjänar jävligt bra. Totalt ointresserad.

China_shapd_rubber_band_with_digital_watch20114241707468.jpg
Vulgärt

Har varit stendött angående intressanta klockor här på kontoret, men vår nya chef bär en IWC UTZ, tror också jag såg honom med en sub :)
IMG_4004.JPG

Har tillfälligt fått ny chef men har tyvärr inte kommit innanför blusen än... För att kolla hennes klocka alltså.

Stendött, ingenting på armen:confused:???
Nästa "nivåchef" bär traditionell Tissot "25-årpåföretagetklocka":meh:. Dock finns det hopp inom temet, en av gruppcheferna hämtar i detta nu ut en Kronaby hos sitt lokala ombud, hoppas febern sprider sig?

Äldre Rolex OP. Enda jag kan tänka på varje gång jag ser den "överväg service, och bada inte med den för guds skull.." inte samma öppna läge att snacka klockor med denna chef som den senaste, jobbar istället på att få över kollegorna i skiten, "börja med skx007/009..."

Närmsta chefen kör på någon Hugo Boss, riktigt illa. Chefens chef kör på en keramisk Sub tvåton i blått och jag har även sett honom med en Panerai.

Chefen två huvuden över min chef har någon dressad chopard kronograf, annars måste jag säga att det är kasst utbud bland bankfolk i Göteborg.

Som en startuptorsk har jag ingen riktig chef, men på extraknäcket har chefen, en kvinna, en guldfärgad Marc Jacobs klocka......... Bortsett från MÄRKET så bidrar den plastiga looken och DIAMANT fyllda tavlan med en hel del kräkreflexer.

Tillbaka
Topp