• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
Min chef kom tillbaka från semestern i måndags.
Jag såg direkt att han hade ny klocka, så jag var givetvis tvungen att fråga och titta.
Jorå, en Curren med fejkvisare köpt från Wish för drygt 100kr.... vad skall man säga??! :confused:
 

Gabriel90

Panerai
några av chefernas klockor, vissa har bra smak.
Inköpschef- datejust twotone äldre modell
Ekonomichef- rolex gmt ll nya
Projektchef- Esprit klocka :hungover:
Min närmasta chef kör bara klockor från Gant
VD- accent från Ur o Penn:wtf::dead:
 

sevdah

Omega
2-Faktor
Kul tråd he he..

Chef(Britt): Breitling, tror det är a133711
Kör: BMW 5 serie nya modellen

MD(tysk):Daytona
Kör: 7 serie

VP(Britt): Patek av någon okänd modell, har aldrig frågat honom.
Kör: Panamera
 

Åskviggen

Panerai
Patek Phillips nautilus
IMG_1721.jpg
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Min närmsta chef bär en Portugieser med vit/beige tavla på brunt läder. Bra val som vd, sticker mindre i ögonen än en sub som många dryga mellanchefer bär...
 

Edin

Panerai
Fitbit och fitbit.
Ingen är dock särskilt fit..

På en annan punkt tror jag att jag är den enda på hela skolan som går med lite dyrare klockor på hela bygget. Kan finnas en tjej med en Datejust men det kan lika gärna vara en MK...
 

Psykel

Patek
Kommunal förvaltning. Min enhetschef bär smartwatch och den kvinnliga förvaltningschefen bär en Marc Jacobs. En annan enhetschef på förvaltningen har ett par roligare billigare klockor dock: Citizen Pro Diver auto, Vostok Amphibia och Momentum Steelix.
 
Min närmsta chef har ingen klocka utan kör telefonen. VDn har några dressiga Certinor(rätt böjt?). För övrigt så finns det på företaget en Diesel, en okänd kronograf, en Wish-klocka, en Facit, en G-shock (IT-chefen) och min Seiko och Longines. Inga klockmänniskor man jobbar med.
 

Fritz

Omega
Min chef har smartwatch, och vad jag vet/sett än så länge ( jobbat på samma ställe i 21år med måååånga anställda). Så är vi bara 4 st som har dyrare klockor.
 
Topp