• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

NRE

Vacheron
2-Faktor
Jobbar i skola. En biträdande rektor har en äppelklocka, en annan har en tissot. Rektorn kör casio digital.

Mitt enda hopp ligger hos kollegan som rockar Big Bang och SMP300.
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Va på en intervju förut med en IWC pilot
Nuvarande boss går runt utan klocka, hans boss har nått jag aldrig sett förut. Och hans boss har en Massimo dutti..
 

TheGoat

Breitling
Jag har bytt chef och den nya snubben dök en dag upp med en FAKE Rolex Daytona 116506 :eek:
Alla andra dagar utom denna speciellt utvalda dag glider han omrking med en quartz armani på handleden.
 

Mr.Chang

Audemars
IMG_3602.JPG
Min och min chefs.
Förresten det var jag som hade smittad honom,tidigare sprang han med en Certina.
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Nya bossen har en vintage Omega.
Dock är inte datum ställt så jag misstänker inget direkt intresse :(
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Kan tipsa om artikeln i SVD för nåt år sedan (med reservation för att jag minns fel) där de skrev att den riktiga gräddan gått över från RM till plast swatch. Mer som en grej och statement...
edit: med "gräddan" i detta fall avsågs internationella toppen inom näringslivet.
 
Topp