• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

Sammeh

Cartier
Precis som ett fåtal andra här är det studier som gäller för mig just nu. Handledaren för uppsatsen har dock en Explorer och på en anställningsintervju förra veckan satt det en GMT Batman runt handleden på en potentiellt framtida chef.
 

Atlantis

Panerai
2-Faktor
Har en superfin JLC men tycker att majoriteten av alla övre medelålderschefer kör Garmin/Suunto/Apple watch. I Rom (för några veckor sedan iaf) så körde alla businessgubbar airpods och apple watch!
 

LUFC

Cartier
2-Faktor
Nån lite högre upp i bolaget som nu köpt upp det jag jobbar på verkar ha haft en IWC Portuguese, dålig på ref men tavlan va grå och sub-dials klockan 3 och 9 va röda.
 
Nån lite högre upp i bolaget som nu köpt upp det jag jobbar på verkar ha haft en IWC Portuguese, dålig på ref men tavlan va grå och sub-dials klockan 3 och 9 va röda.
Kan det vara en 500126 Tribeca?

iw500126_packshot_front.jpg
 

hm201

Omega
När min chef har en klocka på sig har han en svart apple watch 42mm. En liknande har jag också hemma.

Bland "mellancheferna" ses det mycket omega seamaster och aqua terra.
 
Topp