Chefen kör smartklocka, jag kör på shorts![Winking face :wink: 😉](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
![Winking face :wink: 😉](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fotbollsspelare…Har sällan sett något kul alls på mina ingenjörskollegor. Mycket smartklockor och en och annan fejk(som de själva har erkänt när man frågat om).
Lyckades inspirera en kollega att köpa en seiko men utöver det nej.
Undrar vilken bransch som har bäst klockor, förutom klockbranschen då förstås.![]()
Lite varning för chefer med tidtagningsfunktion på armen...men fin klocka.Förvisso förra chefens klocka innan jag flytta tillbaka till Sverige. Men rätt trevlig skulle jag säga.![]()
Så alla chefer med klockor då? Vet dock att du syftade på kronografen heheLite varning för chefer med tidtagningsfunktion på armen...men fin klocka.
Har en kompis i Zürich. Hon har den både som armbandsur och väggklocka. Den ”rostiga” väggklockan är otroligt läcker!Bäst är väl då en chef med denna attityd:
![]()
Alltså har scrollat stora delar av denna tråden nu, underhållande på nåt vis.Närmaste chefen kör en Bell and Ross, Osäker på vilken modell men tycker den är snygg. Top dogsen kör uteslutande Rolex submariner.
Alla är dock relativt ointresserade av klockor.
Volvo V70Alltså har scrollat stora delar av denna tråden nu, underhållande på nåt vis.
Men huuur många gånger har jag läst att folk kör Sub?? Känns lite som om det är ett återkommande tema så till den grad att man börjar ana att vissa gör det ”bara för att man ska”?
Jag har aldrig ägt en Sub och hade gärna gjort det. Men generellt, om man vill uttrycka nån sorts framgång eller status, är det inte då nästan ”fel” att välja Sub pga ovanstående?
Blir det inte bra mycket coolare att få in ett personligt val ÄVEN om klockan eventuellt är billigare än Sub? Tänker som när man läst i tråden att folk haft Chronolink, Santos, Reverso, Portugieser, Bell & Ross osv.
Jag blir iaf mycket gladare av att se en Cartier, IWC, Sjöö Sandström osv än en Sub. Subben är liksom för självklar på nåt vis. Därmed inget ont om klockan, säkert en av dom bästa modeller som producerats.
Tror alla klocknördar håller med, men den skaran är liten så vill du utstråla framgång är det igenkännbarhet som du vill ha och många känner väl igen en sub vilket därmed har blivit definitionen av framgångAlltså har scrollat stora delar av denna tråden nu, underhållande på nåt vis.
Men huuur många gånger har jag läst att folk kör Sub?? Känns lite som om det är ett återkommande tema så till den grad att man börjar ana att vissa gör det ”bara för att man ska”?
Jag har aldrig ägt en Sub och hade gärna gjort det. Men generellt, om man vill uttrycka nån sorts framgång eller status, är det inte då nästan ”fel” att välja Sub pga ovanstående?
Blir det inte bra mycket coolare att få in ett personligt val ÄVEN om klockan eventuellt är billigare än Sub? Tänker som när man läst i tråden att folk haft Chronolink, Santos, Reverso, Portugieser, Bell & Ross osv.
Jag blir iaf mycket gladare av att se en Cartier, IWC, Sjöö Sandström osv än en Sub. Subben är liksom för självklar på nåt vis. Därmed inget ont om klockan, säkert en av dom bästa modeller som producerats.
Folk är tråkmånsar.Alltså har scrollat stora delar av denna tråden nu, underhållande på nåt vis.
Håller helt med dig! Blir jag chef i framtiden eller om sparkontot tillåter så kommer jag köra något roligare, helst med lite personlig historia.Alltså har scrollat stora delar av denna tråden nu, underhållande på nåt vis.