25-års gratifiationsur från staden. Certina är det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta bilder i veckan!En sub med målade index, inte kollat närmre än
Chef är du ju iallafall. Alltid något.Jag är chefen
Har en Seiko men suktar efter en Rolex
Verkar som nån slags omvänd ordning, kan man tyckaMin chef har en Omega AT quartz, hans chef har en Suunto och hans chef (VD) har ingen klocka alls...pust
Verkar som nån slags omvänd ordning, kan man tycka
Lägst stående ??? Jag är 'lägst stående' på mitt jobb, men har dyrast klocka får väl gå hem och skämmas.Ja verkligen om man då tillför att jag som är "lägst" stående av dessa ändå lyckats skramla ihop till en Speedmaster Ibland känns det som att "fel" personer sitter på pengarna haha...
Plexiglas suger.... Jag vet jag vet, detta uttalande är jämställt med att svära i kyrkan.glömde tidigare när jag "arg" postade i tråden att jag har en chef.. Eller hon äger iallafall en större del av företaget än mig.. Hon har på två år förbrukat lika många glas och en ganska dyr tavla på sin ldj II
Plexiglas suger....