• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

IMG_2191.JPG

Denna rattar min chef, går inte att anmärka något på smaken där inte :)

• Like
Reactions: Man
Jag kan inte svara på vad min chef bär runt armen, men tar gärna del av lite spekulationer eller varför inte en klockren gissning? :)

Här blev det lite Rolex-vibbar, men ändå inte på något sätt. Tyckte länken kändes väl stökig för att få en matchning.

1383798_862681553788600_15460791353223109_n.jpg

Min närmaste chef har argumentet "jag har ju klocka i mobilen" så hans handled är naken. Vet dock att han har en möglig Omega hemma i lådorna. VDn som jag träffade första gången förra veckan rockar en Tissot PRC 200 med svart tavla.

Han bär en Bratte Superocean 44mm. Snackas mycket om sug efter en DJ II dock :D Ser fram emot dagen han byter upp sig så man kan klämma lite

gyhemasu.jpg
glömde tidigare när jag "arg" postade i tråden att jag har en chef.. Eller hon äger iallafall en större del av företaget än mig.. Hon har på två år förbrukat lika många glas och en ganska dyr tavla på sin ldj II
Plexiglas suger.... Jag vet jag vet, detta uttalande är jämställt med att svära i kyrkan.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp