Inget att vänta på, välkommen in i värmen! Vi kvinnor här behöver förstärkningTack ska du ha, jag får kanske bli medlem då
Posta i Cartier-tråden också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget att vänta på, välkommen in i värmen! Vi kvinnor här behöver förstärkningTack ska du ha, jag får kanske bli medlem då
Wow! Många riktigt fina.Hej Forumet!
Jag är inte medlem men det känns inte mer än rätt att jag skriver ett par rader eftersom att det är mina klockor. Jag hade inget intresse av klockor innan min man smittade av sitt intresse på mig och jag kommer sällan i tid, med eller utan klocka. Men de är i alla fall väldigt fina tycker jag.
Gucci klockan var den första märkesklockan i min samling. Den fick jag ärva av min man. Han fick den i present när han var rätt ung och växte tydligen ur den och då fick jag den.
Baume & Mercier var min andra klocka. Min man köpte den och Omegan på auktion för några år sedan och sa att jag fick välja vilken jag ville behålla, den andra skulle han sälja. Jag väljer fortfarande och medan jag väljer så mår ju klockorna bäst av att de används under tiden...ni fattar..
Cartiern tycker jag om för att den är lite större än en vanlig tjej-Cartier och så kan man ju inte annat än tycka om en klocka med blå visare och juveler.
Min Longines i guld behöver ingen förklaring, den är bara grym.
En Breitling har jag alltid velat ha i samlingen och med blått band passar den till jeans.
Så nu när min man håller på att trixa och byta lite i sin klocksamling så förstår jag att den stora frågan ni alla undrar över (och även jag själv): var är min Rolex??
Snyggt! Storlek?DJ 31mm med blå tavla.
Vad står det i min text ovanför bilden?Snyggt! Storlek?
Eller menar du på frun?Vad står det i min text ovanför bilden?
Haha. Gick lite snabbt där... Ursäkta. Väldigt elegant och snyggt iaf. Bra val, minst sagt!Vad står det i min text ovanför bilden?
Hehe, i så fall skulle det vara omkrets på armen, men den gissar jag att du inte har koll på.Eller menar du på frun?
Exakt - ingen aning. Jag vet att handlederna är pyttesmå, det är allt.Hehe, i så fall skulle det vara omkrets på armen, men den gissar jag att du inte har koll på.
Tack ska du ha!Wow! Många riktigt fina.
Och ja, klart du ska ha en Rolex!Tack ska du ha!
Det där med katter verkar alltid gå hemen dressklocka från wish med en glad katt på = D
Verkligen! Ser bra utPerfekt storlek för hennes handled
Snyggt!Perfekt storlek för hennes handled
Ärligt talat tycker jag det ser fördjävligt ut.Frun älskar att använda min Panerai 42 mm, när hennes DJ 31 får vila, trots smala handleder tycker jag att den passar alldeles utmärkt, vad tycker Du ?
Frun älskar att använda min Panerai 42 mm, när hennes DJ 31 får vila, trots smala handleder tycker jag att den passar alldeles utmärkt, vad tycker Du ?
Visade tjejen. Nu vill hon också ha den. Tack tror jag..Frugan rockar en Longines
Datejuste är riktigt fin!Jag kan personligen sakna när hon bar sin Lady Datejust. Explorer ll har hon sällan burit.
Submarinern funkar ju alltid annars? Men den är ju min favorit! Nästa blir nog en Cartier om hon får som hon vill.
Finns mycket fint där ute.
Som omväxling till en dj 31 (som rimligtvis är Kanonsnygg) så tycker jag Paneraien är cool! Alldeles utmärkt, som du sa.Frun älskar att använda min Panerai 42 mm, när hennes DJ 31 får vila, trots smala handleder tycker jag att den passar alldeles utmärkt, vad tycker Du ?
Den i rosa är frän.Gott och blandat på tanten, gruppfoto denna kockställardag.