Sideshow Bob
Basic
Visade tjejen. Nu vill hon också ha den. Tack tror jag..
Härligt att höra, tycker den är väldigt snygg Och ändå i en okej prisklass jämfört med annat här inne på KS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visade tjejen. Nu vill hon också ha den. Tack tror jag..
Datejuste är riktigt fin![/
Felpost.
Coolt. Hur gick det då, föll den i god jord och blev uppskattad?Min sambo har haft någon DKNY eller mar Jacobs tidigare. Men införskaffade nyligen genom KS en SKX013 till henne för att kanske väcka något intresse. Gillar tuffare/”tooliga” klockor på tjejer.
Jag har sålt in den bra, hon är övertygadCoolt. Hur gick det då, föll den i god jord och blev uppskattad?
satana vad fint den satt då!Min hustru bryr sig inte om så världsliga ting
Nautilusen sitter dock rätt ok på henne tycker jag
Tycker den där såg fin ut! Sjöö Sandström royal steel 32mm passar bra in på beskrivningen förutom att den kostar över 10kFunderar på denna till min flickvän i 30-årspresent:
https://www.chrono24.se/mido/baroncelli-ii-lady--id8075526.htm
Hon gillar pärlemor och vill ha diamantindex, ska vara ny och helst under 10k (hon vill inte ha en för dyr) automat är ett plus men inget måste. Storlek ~29-36mm diameter.
Finns det nåt bättre alternativ jag har missat?
Sambons nyinförskaffade DJ i stål/roséguld.
Ja, den är också riktigt fin. Tyvärr ligger den lite över hennes spärr, hon har inte riktigt intresset utan vill mest ha en fin kvalitetsklocka.Tycker den där såg fin ut! Sjöö Sandström royal steel 32mm passar bra in på beskrivningen förutom att den kostar över 10k
Ja, den är också riktigt fin. Tyvärr ligger den lite över hennes spärr, hon har inte riktigt intresset utan vill mest ha en fin kvalitetsklocka.
Också ett bra alternativ . Ändlänkarna ser lite skumma ut på bild, men det är nåt man får kika på.
Bra förslag där jag letar någonting liknande till tjejen fast hon är lite bekväm och önskar quartz
Longines har en liknande i quartz uret.se har ett rätt bra sökfilter om man vill letaBra förslag där jag letar någonting liknande till tjejen fast hon är lite bekväm och önskar quartz
Bild...Frugan har en Rolex Precision från 70-talet (34 mm) med ljus urtavla. Mkt snygg om jag får säga det själv
Hustrun kör fortfarande med Oyster Date 34mm...
fanns det inte en tråd om kvinnors klockförvaring?
Och vad bär din flickvän?Hustrun kör fortfarande med Oyster Date 34mm...
fanns det inte en tråd om kvinnors klockförvaring?
Och vad bär din flickvän?
Oj vilken skönhetDen här bland annat...
men jag föredrar att kalla henne andrahustru.
Meeen är en betydligt stiligare klocka!Tycker den där såg fin ut! Sjöö Sandström royal steel 32mm passar bra in på beskrivningen förutom att den kostar över 10k
Bra smak!Köpte den här i augusti. Använde den första dagen sen tog tjejen den. Haft den två gånger till sen dess så antar att hon har den här.