Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad går en sån loss på?Har uppdaterat min flickvän från wish till cartier tank solo XL WSTA0029 samt rolex 279173. Hon är väldigt glad än så länge
Happy wife, happy life^^
Är det en Tank Solo Large herrn har här?
StämmerÄr det en Tank Solo Large herrn har här?
Det är klass på er. Inget skräp..
Jodå...Gav min fru en Omega när hon fött min äldsta son. Hon glömmer var hon lägger den och frågar mig vad klockan är. Det går inte att tvinga frm ett klockintresse tydligen...
Träffat en ny tjej nu. Hon har en Marc Jacobs "guld" quartzare där batteriet tagit slut.
Finns lite att jobba på här känner jag...
Haha, nja. Tror inte det är hennes stil riktigt. Men får luska lite mer. Det är rätt nytt...Ge henne en snygg square med tough solar.
Haha, tror nog jag vill ha en själv först...Jag tror en ny DJ som hon får vara med och välja ut är ett bra tips