• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har era flickvänner för klockor?

Oskar89

Cartier
Försöker få in frugan på området klockor. Går helt uruselt än så länge. Aja hon låter ju mig hålla på så är ju alltid något :)
 

Uret

Cartier
Har uppdaterat min flickvän från wish till cartier tank solo XL WSTA0029 samt rolex 279173. Hon är väldigt glad än så länge
IMG_20190516_195350.jpg
Vad går en sån loss på?
 

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
1F3AFAA2-4F3E-4079-9E03-22C267A51416.jpeg
För några månader sedan hade jag kollat på Youtube på damens IPad vilket gjorde att hon fick upp helt andra rekommendationer i sitt flöde än vad hon var van vid. Klart mycket bättre att få upp Talking Watches än Helen Torsgården (någon youtuber på en gård). Hon råkade se TGVs video om Seiko Flightmaster SNA411P1 och till min förvåning ville hon ha en. Någon vecka senare kom det upp en i nyskick här på KS så jag slog till. Kan ju inte missa chansen att faktiskt köpa en klocka hon VILL ha. Innan har jag bara köpt några Seikos för att jag vill att hon ska ha klocka på sig:rolleyes: Varje dag sedan hon fick den använder hon sin Flightmaster på ett svart/gult Nato. Nu väntar jag bara på att hon ska tycka att 50000kr för en klocka är vettigt men det lär dröja några år:p
 

feffe79

Cartier
IMG_5814.JPG
Köpte faktiskt in en liiten gammal (50-tal) manuell dykare från Yema för några hundringar till min fru på mors dag. Jag hoppas hon gillar den annars går den till samlingen tills min dotter kan ha den, för hon tyckte den va fin. :)

Ja mors dag var i söndags men den kom först idag.
 
Senast ändrad:

lord_hw

Omega
Här är vi!
Spontanbesök vid frukosten. Tips till nästa i tråden, flytta över klockan så ni slipper hålla vänster hand i vänster hand. Eller ta av klockorna för bättre resultat ;)
Allt gott, nu är det frukost som väntar
 

Bilagor

  • 5E787189-C43A-4455-A64F-8D09364563F4.jpeg
    5E787189-C43A-4455-A64F-8D09364563F4.jpeg
    174.8 KB · Visningar: 11
Topp