Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nr 2, den riktiga pantern. Pga har en och den är superfin på handleden. Dessutom, är det till en icke klockintresserad är det roligare med klassiska ur som alla ser är stiliga. Så i andra hand en Rolex dåHej vänner,
Sambons 30 års-dag närmar sig och jag har efter era råd här på forumet ställt in siktet på fyra kandidater:
- Cartier Cougar 187906
- Cartier Panthere 183949
- Cartier Panthere 1057920
- Rolex 68273
Försökte subtilt ta tempen på vad hon tycker om/förklara skönheten i Santos Octagon in i det sista, men den föll henne tyvärr inte i smaken. Hade jag varit kvinna skulle jag vara OWW.)(Finns många vackra DJ vintage i 26 mm, som jag tyvärr tror är för litet för henne.)
Alla Cartier är kvarts-ur, vilket jag personligen tycker är trist. Men utbudet av mekaniska ur som matchar hennes smak inom min budget (35 smärtgräns) är som ni vet begränsat. Fokus skulle då istället bli ett vackert och low-maintenance smycke som också råkar visa tiden…
Var lägger ni er röst och varför?
I vanlig ordning - tack för ett fantastiskt forum.
Hej vänner,
Sambons 30 års-dag närmar sig och jag har efter era råd här på forumet ställt in siktet på fyra kandidater:
- Cartier Cougar 187906
- Rolex 68273
Försökte subtilt ta tempen på vad hon tycker om/förklara skönheten i Santos Octagon in i det sista, men den föll henne tyvärr inte i smaken. Hade jag varit kvinna skulle jag vara OWW.)(Finns många vackra DJ vintage i 26 mm, som jag tyvärr tror är för litet för henne.)
Alla Cartier är kvarts-ur, vilket jag personligen tycker är trist. Men utbudet av mekaniska ur som matchar hennes smak inom min budget (35 smärtgräns) är som ni vet begränsat. Fokus skulle då istället bli ett vackert och low-maintenance smycke som också råkar visa tiden…
Håller med @martaSM30, min röst går åt nr 2Nr 2, den riktiga pantern. Pga har en och den är superfin på handleden. Dessutom, är det till en icke klockintresserad är det roligare med klassiska ur som alla ser är stiliga. Så i andra hand en Rolex då
Hade gärna haft den på länk men nu blev det helguld och där var pengarna slut. Kanske skulle kört tt?
#2 faller min röst på. Rolex stark andra kandidat. Det beror ju också så mycket på hur hennes stil är i övrigt vilket vi tyvärr inte vet så mycket omHej vänner,
- Cartier Cougar 187906
- Rolex 68273
Nr 2, den riktiga pantern. Pga har en och den är superfin på handleden. Dessutom, är det till en icke klockintresserad är det roligare med klassiska ur som alla ser är stiliga. Så i andra hand en Rolex då
Hade gärna haft den på länk men nu blev det helguld och där var pengarna slut.
Den sista bilden, dvs DJn. Mer klocka och inte bara smycke. Klassisk och snygg. Är det TT hon vill ha? Annars hade jag kollat efter länk i helstål och tavla silver.
Nr 2, den riktiga pantern. Pga har en och den är superfin på handleden. Dessutom, är det till en icke klockintresserad är det roligare med klassiska ur som alla ser är stiliga. Så i andra hand en Rolex då
Hade gärna haft den på länk men nu blev det helguld och där var pengarna slut. Kanske skulle kört tt?
Väldigt fin, bra val! Vilken storlek är det du har?
Hade gått på någon av Panthere-modellerna i 22-23mm, där bäst skick hade fått avgjort.Hej vänner,
- Cartier Cougar 187906
- Rolex 68273
Min fru har sagt att hon var lättad när jag taggade ner på klockor. Då slutade jag lägga mig i och hon kunde köra sin G-Shock Mudmaster ifred. Idag har hon endast den. Skön rocktjej fast hon jobbar som chef.
Tydligen inte när man lever med en klocknazi...Man ska bära det man trivs med!
Tänkte just tanken - har alla flickvänner TT med diamanter!?Min fru har sagt att hon var lättad när jag taggade ner på klockor. Då slutade jag lägga mig i och hon kunde köra sin G-Shock Mudmaster ifred. Idag har hon endast den. Skön rocktjej fast hon jobbar som chef.
Om jag skulle presentera en diamant eller guld för den delen (som inte är vitguld), så skulle jag få stora problemTänkte just tanken - har alla flickvänner TT med diamanter!?
Cool
Hade också gått på nummer 2! TT som gäller eller?Hej vänner,
- Cartier Cougar 187906
- Rolex 68273
Svinsnyggt! Bandet passar riktigt bra! Bättre än guldlänk!
Kollade bakåt i tråden, anOrdain:en var ju riktigt läcker! CoolOm jag skulle presentera en diamant eller guld för den delen (som inte är vitguld), så skulle jag få stora problem
Snyggt! Bra jobbat.Flickvännen fick sin första klocka idag (utöver Michael kors osv..). Hoppas hon kommer gilla den
Flickvännen fick sin första klocka idag (utöver Michael kors osv..). Hoppas hon kommer gilla den
Bra valBlev en BB32 för sambon igår
Tjena! Det är den nya, köpte på nymans igår.Bra val, den kan hon ha med sig länge. Är det en äldre eller den som tillverkas idag?