• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har era flickvänner för klockor?

Hans o Hennes

Bilagor

• 81C42D3A-BB72-43FE-8B7D-582F8002418F.jpeg
    81C42D3A-BB72-43FE-8B7D-582F8002418F.jpeg
    363 KB · Visningar: 216
Tjena tjena!
Jag är kvinna och ny här på forumet. Jag har ett stort intresse för klockor, men jag tycker att utbudet för damklockor hos lyxmärkena är ganska uselt rent utsagt. Därför känner jag att jag skulle behöva lite bra idéer på klockor från er klockentusiaster. Vad har era flickvänner för klockor? Vad tycker ni är snyggt på en damhandled? :)
Skit i om det är en modell för män eller kvinnor, köp och bär det du gillar :)

Min gumma kör mestadels en tag Heuer formula1 , kronograf.

• Like
Reactions: Man
Jajjemen det blev en succé! :)

Vi tog en tur på Stockholms klockaffärer där hon fick välja fritt vad hon ville ha och det här blev resultatet. Vi är båda jättenöjda
Fin klocka hon valde!

Men låt mig vara något frågande till upplägget. Tog du verkligen med henne till ALLA butiker och hade du låtit henne välja VAD HON VILLE? Det hade kunnat knäcka de flesta mäns ekonomi.

ex:

Fin klocka hon valde!

Men låt mig vara något frågande till upplägget. Tog du verkligen med henne till ALLA butiker och hade du låtit henne välja VAD HON VILLE? Det hade kunnat knäcka de flesta mäns ekonomi.

ex:

Låt mig säga att jag har en mycket resonabel dam i mitt hushåll 🥳
Vi besökte Erikson i Sumpan, Nymans & Fredmans i city sen kände hon att hon var nöjd och hade hittat sin favorit. Helt på hennes egna villkor.

Visst klämde hon på en Datejust som hon blev förälskad i men hon vet också att vi har små barn och behöver köpa ett nytt boende (i Stockholm...) inom kort och det finns ett bröllop på horisonten så hon tycker det är mer värt än att ha 100k på armen just nu. Hade vi varit klara med dom bitarna vet jag att hon gärna hade huggit tag i en DJ men det får bli ett senare projekt 😁

Denna Seiko råkade hon få syn på i min låda, så den lånas frekvent! Nu har hon dessutom önskat sig en Damasko DS30 när hon fyller 50 bast! Lite kluvet, kan bli attans dyrt i längden men å andra ifrågasätts inte mina
86F1B3EE-5911-4272-80C6-7BA5C2220A82.jpeg
inköp så vidare värst!

Tillbaka
Topp