Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skit i om det är en modell för män eller kvinnor, köp och bär det du gillarTjena tjena!
Jag är kvinna och ny här på forumet. Jag har ett stort intresse för klockor, men jag tycker att utbudet för damklockor hos lyxmärkena är ganska uselt rent utsagt. Därför känner jag att jag skulle behöva lite bra idéer på klockor från er klockentusiaster. Vad har era flickvänner för klockor? Vad tycker ni är snyggt på en damhandled?
Och här kommer den andra:Frun har två Michael Kors hon byter mellan. Här är den ena
Nu är det officiellt. Min fru har bättre klocksamling än mig....
Haha! Jag hade tur. Hon var intresserad redan när vi träffades. Sen har det bara eskalerat, och nu är hon värre än migWow! Hur har du lyckats lura in henne i galenskapen? Jag har försökt få min sambo att uppskatta klockor i flera år men än så länge utan framgång... jag hoppas att DJ som är på väg in ska falla henne i smaken!
Haha! Jag hade tur. Hon var intresserad redan när vi träffades. Sen har det bara eskalerat, och nu är hon värre än mig
In med en Datejust där så är det en komplett trippelNu är det officiellt. Min fru har bättre klocksamling än mig....
Hon har haft två två-ton DJs tidigare men gjorde sig av med dessa då de blivit för vanliga. Däremot har hon ett antal andra klockor i samlingen, bland annat en UG dressklocka i 18k roséguld.In med en Datejust där så är det en komplett trippel
UG?...Hon har haft två två-ton DJs tidigare men gjorde sig av med dessa då de blivit för vanliga. Däremot har hon ett antal andra klockor i samlingen, bland annat en UG dressklocka i 18k roséguld.
Hon har haft två två-ton DJs tidigare men gjorde sig av med dessa då de blivit för vanliga. Däremot har hon ett antal andra klockor i samlingen, bland annat en UG dressklocka i 18k roséguld.
Aaaaaaaaah, såklart!Universal Genève kanske?
Fin klocka hon valde!Jajjemen det blev en succé!
Vi tog en tur på Stockholms klockaffärer där hon fick välja fritt vad hon ville ha och det här blev resultatet. Vi är båda jättenöjda
Låt mig säga att jag har en mycket resonabel dam i mitt hushållFin klocka hon valde!
Men låt mig vara något frågande till upplägget. Tog du verkligen med henne till ALLA butiker och hade du låtit henne välja VAD HON VILLE? Det hade kunnat knäcka de flesta mäns ekonomi.
ex:
Patek Philippe-arkiv - - LuxuryWatches Stockholm
Founded in 1839, Patek Philippe has been making luxury watches without interruption for nearly two centuries, making them one of the oldest watchmakers in the world. Few brands in the industry carry the gravitas of their name. The partnership between founders Antoine Norbert de Patek and Jean...luxurywatches.se
Grand Complications | Luxurywatches
luxurywatches.se
Triple Complication | Luxurywatches
luxurywatches.se
Nautilus Perpetual Calendar | Luxurywatches
luxurywatches.se
Nautilus Chronograph | Luxurywatches
luxurywatches.se
Köpte min trolovade en SS Royal Steel med pärlemortavla i julklapp
Det här är den enda jag kan få tag i nu på stående fot. Tavlan gör sig inte rättvisa på bild, den är kanonfin i olika ljusKan vi få se några handelsskott när hon bär den? Jag har kikat på en likadan fast med diamantindex och glasring i stål
Tack! Det är just tavlan som ser spännande ut tycker jagDet här är den enda jag kan få tag i nu på stående fot. Tavlan gör sig inte rättvisa på bild, den är kanonfin i olika ljus
Jag rekommenderar den varmt. Den skiftar i mängder av färger beroende på ljus och ser annorlunda ut från dag till dag.Tack! Det är just tavlan som ser spännande ut tycker jag
Jag rekommenderar den varmt. Den skiftar i mängder av färger beroende på ljus och ser annorlunda ut från dag till dag.
Letar efter en åt min tjej med!!Frugan har en Omega SMP midsize 36,25mm. Hon använder den dagligen och är nöjd med den.
Hallå man vill ju se WS när tjejen har den på sigEn Omega Constellation Quartz som hon fick av mig nyligen. 33mm och quartz, hon är riktigt nöjd med den
(Bild från när jag ”lånade” den)
Har inte lyckats med detta än, men måste ordna detHallå man vill ju se WS när tjejen har den på sig