Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool. I like it!Frugan sportar min PAM111.
Tycker att den är snäppet för stor för mig men så fort den hamnar på hennes handled känns det mer som något slags statement istället. Sett en hel del damer med stora pannor och gillar det. hehe
Tack . Sambon fick ett spontant infall på en BB32 när jag hämtade ut OP:n .Schysst duo!!
För stor för henne men hon tycker om den
Hälsa att hon borde skapa ett eget konto och välkomna henne in i värmenHon är en nybliven ägare av denna TT.
(Det var också hon som bad mig posta denna bilden i forumet )
Budskapet leverats!Hälsa att hon borde skapa ett eget konto och välkomna henne in i värmen
Hon är en nybliven ägare av denna TT.
(Det var också hon som bad mig posta denna bilden i forumet )
278271Vad snackar vi för referens här?
bild tackMichel Kors när vi träffades.
Nu: vintage Omega och en Datejust 26 i helguld
mission accomplished?
Mycket bra utveckling bilder gärna! Speciellt på OmeganMichel Kors när vi träffades.
Nu: vintage Omega och en Datejust 26 i helguld
mission accomplished?
Ingen märkvärdig. En liten dam seamaster från 60-talet. Skickar bild senare när jag är hemma. Datejusten är från 1985. nyligen beställd och tullen håller på och segar med den just nu. Kommer nog i veckan. Jag gör en unboxing dåMycket bra utveckling bilder gärna! Speciellt på Omegan
Ingen märkvärdig. En liten dam seamaster från 60-talet. Skickar bild senare när jag är hemma. Datejusten är från 1985. nyligen beställd och tullen håller på och segar med den just nu. Kommer nog i veckan. Jag gör en unboxing då
Flickvännen prövade i helgen. Hon har börjat fastna i träsket och jag sitter och funderar om man skall lägga sparkassa för att ge den till henne när hon fyller 30 (några år bort).
Snyggt. Vad är det för storlek på den?Flickvännen prövade i helgen. Hon har börjat fastna i träsket och jag sitter och funderar om man skall lägga sparkassa för att ge den till henne när hon fyller 30 (några år bort).
Bara wristshots som återstår då.
50-talare ser jag att det är nu. På nån ranglig AM länk.
Och idag kom hennes Datejust 26 på presidentlänk. Tror jag var mer exalterad än henne
Haha, får se om hon ställer upp!Bara wristshots som återstår då.
31, satt riktigt fint på henne.Snyggt. Vad är det för storlek på den?