• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har era flickvänner för klockor?

Been

Patek
2-Faktor
De tre senaste klockköpen till frugan Monacon anlände idag som present för att hon går i pension på torsdag
FCA19E6E-5DB3-4F73-9C17-41691E8D4099.jpeg
58F83260-683A-40C6-8D06-72B7ACEB104F.jpeg
2A3C06E8-4BCA-47CF-97B0-C276FA507474.jpeg
 

Easton

Omega
Detta var en läckert Seiko modell, lite steampunk över det hela, måste nog skaffar mig en sån här ja
Haha, ja mycket att överblicka. Dock är det ett kinetic urverk i den och det faller inte alla i smaken, jag själv har helt snöat in på dem och äger 5 med detta system. Just denna kan ligga över ett halvår och när du skakar till på den ställs tiden direkt.
 
Haha, ja mycket att överblicka. Dock är det ett kinetic urverk i den och det faller inte alla i smaken, jag själv har helt snöat in på dem och äger 5 med detta system. Just denna kan ligga över ett halvår och när du skakar till på den ställs tiden direkt.
Jag läste att den kan står still i 4 år då den går ju in i sleep mode efter 24 timmar av inaktivitet och sen funkar den igen som vanlig när man börjar använda den igen... rätt häftig
 

Perro

Omega
Jag läste att den kan står still i 4 år då den går ju in i sleep mode efter 24 timmar av inaktivitet och sen funkar den igen som vanlig när man börjar använda den igen... rätt häftig
Jag hittade farsans gamla Seiko med kinetic urverk på vinden för några månader sedan. Den hade nog legat där i alla fall 15 år och gick igång direkt efter att jag skakat den lite grann. Ganska cool teknik ändå :)
 
Topp