Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var snyggDen här kom hem till hustrun igår men hon vet inte om den än....
Enicar Lady från runt 1958 i helstål med originalband och spänne. Lådan hade jag sedan tidigare...
Tack, hoppas frugan tycker samma sak!Den var snygg
Båda två!? Nice. Den där Longine har jag sneglat på. Härligt med HAQ, pärlemor och de röda detaljerna.Nytt in i dag till frugan
Ja det blev båda så nu har frugan alla tre olika Certinorna blå, grön och grå. Och Longinesen var grymt fin. Själv fick jag bara en klockaBåda två!? Nice. Den där Longine har jag sneglat på. Härligt med HAQ, pärlemor och de röda detaljerna.
Låter som att din fru har samma åkomma som många andra här på KS.Ja det blev båda så nu har frugan alla tre olika Certinorna blå, grön och grå. Och Longinesen var grymt fin. Själv fick jag bara en klocka
Absolut hon har väl 15 klockor att välja på och vill alltid ha flerLåter som att din fru har samma åkomma som många andra här på KS.
Fin! Storlek? Antar att den föll i god jord?En sån här fick komplettera lite andra klockor. Tidig julklapp då jag inte kunde hålla mig.
Det blev en 36:a då jag inte ville ge henne en batteridriven.Fin! Storlek? Antar att den föll i god jord?
Vad finns det för alternativ till cartier panthere på stållänk till tjej? Gärna nedåt i pris om något. Inget guld på stål och helst inte för blingig.
Finns massor av alternativ enligt mig, inget enligt min fru. Hon hade inte bytt bort sin panter, punkt…
Eller hurFörstår henne, finns inte många snyggare klockor för en kvinna.
Haha jag känner igen det där… Jag mår dåligt av hanteringen och försöker försiktigt hjälpa till med ett mer varsamt förhållningsätt.Hustrun har en egen uppfattning om klockförvaring, inget nytt på den fronten...
Ja den är riktigt bra!! ElegantFörstår henne, finns inte många snyggare klockor för en kvinna.